خبرنگار الجزیره اعلام کرد، همه در راه صلح و آشتی با ایران هستند. اسرائیل از صلح و آشتی میان کشورهای عربی و ایران مسلمان وحشت زده می‌شود، زیرا بر قدرت مردم عرب و اسلام و مسلمانان می‌افزاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه لاس پالماس در یک مکالمه تلفنی به بدترین شکل ممکن خبرنگار نشریه آاس در جزایر قناری را تهدید کرد.
یک خبرنگار مطرح مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی اعلام کرد ستاره ایرانی با وجود اصرار باشگاه الهلال و پیشنهاد این باشگاه قصد ترک اروپا را ندارد و به بازی در پورتو ادامه خواهد داد.
کارشناسان و محققان بین‌المللی جزئیات تازه‌ای از قتل خبرنگار فلسطینی-آمریکایی شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی را فاش کردند.
سال گذشته خبرنگار شبکه الجزیره قطر بر اثر شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین به شهادت رسید، در حالی که لباس و پوشش مخصوص خبرنگاری بر تن داشت.
خبرنگار شبکه الجزیره شامگاه یکشنبه گزارش داد که درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و نیروهای واکنش سریع در مقر نیروهای واکنش سریع در منطقه کافوری در شرق خارطوم در جریان است.
گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می‌گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین‌هایی می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.
اصفهان- ندا سپاهی خبرنگار خبرگزاری مهر اصفهان در نخستین دوره جشنواره استانی «قاصد آب» رتبه دوم بخش خبر را کسب کرد.
خبرنگار سوری شبکه الجزیره که برای پوشش اخبار زلزله شدید در مناطق شمالی سوریه حاضر شده بود، نتوانست جلوی اشک های خود را پس از مشاهده حجم بالای ویرانی ها در این مناطق بگیرد.
داریو مونتِرو، خبرنگار هوادار بارسلونای برنامه ال‌چیرینگیتو، با طرح یک سوال باعث عصبانیت کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از فینال سوپرجام شد.
یکی از خبرنگاران روسی انتقال اتحادیه فوتبال این کشور به آسیا را اشتباهی نابخشودنی دانست.
لیونل مسی در پایان بازی با کرواسی و در مصاحبه با سوفیا مارتینز منقلب شد و به ملت آرژانتین قول قهرمانی داد.
نسترن فرخه، خبرنگار «شرق» آزاد شد.
یک خبرنگار آلمانی با انتشار دو تصویر تاکید دارد گل دوم ژاپن مقابل اسپانیا سالم بود.
تعدادی از تماشاگران تونسی و مغربی با در دست داشتن پرچم فلسطین، اطراف خبرنگار شبکه «کان»رژیم صهیونیستی که در حال تهیه گزارش در قطربود حلقه زده اند و یکصدا فریاد «فلسطین فلسطین» سر می‌دهند.
یک خبرنگار آمریکایی می‌گوید ماموران امنیتی ورزشگاه احمد بن علی به دلیل پوشیدن یک تی‌شرت خاص اجازه ورود او به استادیوم برای تماشای دیدار آمریکا و ولز را نداده‌اند.
خبرنگار اعزامی دیلی‌میل به قطر ترکیب اصلی انگلیس مقابل ایران در بازی فردا را پیش‌بینی کرده است.
نتایج یک تحقیق درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره که در آن بر عمدی بودن قتل وی توسط رژیم صهیونیستی تاکید شده است، در اختیار دیوان کیفری بین المللی قرار گرفت.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین به جدیدترین ادعای رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی الجزیره واکنش نشان داد.
خانواده شیرین ابوعاقله خبرنگار مقتول شبکه الجزیره، به نتیجه تحقیق ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل وی واکنش نشان داد.
ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین موضع گیری خود درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره اذعان کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین ادعای خود درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است.
خبرنگار شبکه الجزیره در عراق صبح امروز از شنیده شدن صدای تیراندازی پراکنده در داخل منطقه سبز بغداد خبر داد.
خبرنگار الجزیره از کشته و زخمی شدن ۴۱۰ نفر و ویرانی بیش از پنج هزار خانه مسکونی طی پنج روز بارش های سیل آسا و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف افغانستان خبر داد.
شبکه تلویزیونی الجزیره در بیانیه ای به مناسبت صدمین روز قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار این شبکه به دست نظامیان صهیونیست با صدور بیانیه ای بر دروغ بودن ادعاهای تل آویو در این زمینه تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ