آمریکا روز جمعه اعلام کرد بخاطر آنچه که واشنگتن آن را آزار و اذیت ایران برای کشتی‌ها در منطقه توصیف می‌کند، قصد اعزام قوای تقویتی به خلیج فارس دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره دخالت ایران در جنگ اوکراین، از گفتگوی بلینکن و وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر داد.
وزارت خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص تهدیدات هسته‌ای روسیه را رد کرد.
به گفته دادستان ایالت تگزاس آمریکا، گوگل توافق کرده برای تسویه ادعاهای مربوط به آنکه از تبلیغات فریبکارانه برای ترویج موبایل پیکسل ۴ استفاده کرده، ۸ میلیون دلار بپردازد.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در گفت‌‌‌وگو با شبکه سی‌‌‌بی‌‌‌اس نیوز با تکیه بر ادعاهای بی‌‌‌اساس مقامات واشنگتن در گذشته مبنی بر اینکه ایران به دنبال دستیابی به ظرفیت ساخت سلاح هسته‌‌‌ای بوده است، گفت از نظر او ایران قصد بازگشت به این برنامه‌‌‌های خود را ندارد.
معاون وزیر خارجه آمریکا ادعاهای جدیدی را درباره ایران مطرح کرد.
سفیر آمریکا در ناتو مدعی شد که ادعاهای مربوط به نقش این کشور در انفجارهای نورد استریم صحت ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واهی و بی اساس، مدعی حضور سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شد.
شرکت تحقیقاتی که رئیس جمهور سابق آمریکا برای اثبات ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور استخدام کرده بود، از یافتن مدرکی دال بر این ادعا، ناکام مانده بود!
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به بیان ادعاها و اظهارات مداخله جویانه درباره یک متهم امنیتی در ایران پرداخت.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با الجزیره اظهارات مداخله جویانه و ادعاها درباره امور داخلی ایران و همچنین مذاکرات هسته ای را تکرار کرد.
نماینده آمریکا در امور ایران بامداد شنبه با انتشار پستی در حساب توئیتری خود به طرح ادعاهای مداخله گرایانه علیه تحولات داخلی ایران پرداخت.
وزارت خارجه ژاپن اعلام کرد این کشور از رویکرد ادعایی آمریکا در قبال به کارگیری سلاح هسته ای به طور جدی حمایت می کند.
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر ادعاهای واهی درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکرار کرد.
لوید آستین با اشاره به ادعاها درباره احتمال استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی گفت: «صحبت کردن درباره استفاده از چنین سلاح‌هایی خطرناک و غیرمسئولانه است.»
به گفته ۳ منبع آگاه شرکت تسلا در آمریکا به دلیل ادعاهای مربوط به کاملا خودران بودن وسایل نقلیه این شرکت با تحقیقات قضایی روبرو شده است.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعاهای برخی رسانه های غربی مبنی بر قصد ایران برای ارسال موشک به روسیه را تایید نکرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا ادعاهای خود را درباره برنامه هسته ای ایران و مذاکرات لغو تحریم ها تکرار کرد و گفت: پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا دستیابی به توافق در آینده نزدیک را نامحتمل می سازد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعاهای دیروز مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره کاهش «خوش‌بینی» درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات رفع تحریم‌ها را تکرار کرد.
این نامه به رهبری «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.
عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای که به امضای ۵ همکار وی رسیده است، از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواسته است تا پرونده پادمانی واهی علیه ایران را مختومه نکند.
رئیس جمهور آمریکا با توجیه تجاوز هوایی اخیر کشورش به شرق سوریه، این اقدام را برای دفاع از نیروهای آمریکایی و متناسب با قوانین بین المللی قلمداد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ