این نامه به رهبری «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس آمارهای جهانی بالاترین میزان استفاده از داروهای ضد افسردگی به آمریکا و اروپا تعلق دارد. بر اساس پایگاه آماری بیزینس اسنایدر، در میان ۲۰ کشور پرمصرف داروهای ضد افسردگی نامی از ایران یا هیچ کشور اسلامی دیده نمی‌شود.
نمایندگی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: از آنجا که آن‌ها نتوانسته بودند، خواسته غیرقانونی خود برای ورود دبیرخانه قطعنامه ۲۲۳۱ به موضوع پهپاد‌ها را به دبیرکل تحمیل کنند، از طریق نامه نگاری‌های سازماندهی شده و این نوع نمایش‌های سیاسی، به دنبال تاثیرگذاری روی گزارش نوبه‌ای (دوره ای) شش ماهه دبیرکل در اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ هستند.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
امضا کنندگان این نامه از بایدن خواستند تا در قبال جمهوری اسلامی سختگیرانه‌تر رفتار کند.
«حفظ جوانی پوست و مهار روند پیری در بدن با استفاده از یک رژیم غذایی صحیح و مناسب امکان‌پذبر است. کارشناسان هشت ماده غذایی حاوی ریزمغذی‌های مفید را برای این منظور نام بردند.
در نامه شماری از دیپلمات‌های پیشین آمریکایی به بایدن مطرح شده است که راهبرد فعلی بایدن مبنی بر کاهش تحریم‌ها در قبال رفتار خوب، خطرناک است چراکه «به جای متکی بودن بر اهرم فشار آمریکا، بیشتر متکی بر اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است.»
رئیس جمهور در نامه ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
براساس اعلام سازمان زندانها و اقدامات تامینی برخلاف ادعای رسانه های ضد انقلاب فردی با هویت سعید باران زهی در زندان زاهدان وجود ندارد.
ر نامه حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرائمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به مصوبه ضدایرانی پارلمان اروپا گفت: اقدام امروز پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی بدون شک اقدامی مخرب بود.
جانشین ستاد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جریان سیاسی داخل کشور نبود، بلکه این فتنه محصول رویارویی ضد انقلاب و انقلاب بود؛ محصول رویارویی دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.
کیهان نوشت: جناب محقق‌داماد! چرا در نامه سرگشاده خود که به اصطلاح خطاب به قضات کشورمان نوشته‌اید و قبل از ارسال برای قضات، از کشکول چندرنگ B B C و VOA، سعودی اینترنشنال، دویچه وله، رادیو فردا، رادیو زمانه و سایت‌ها و شبکه‌های ضد انقلاب سر برآورده است! درباره این جنایت و عاملان شهادت مظلومانه شهید عجمیان لام تا کام سخنی نگفته و قلمی نچرخانده‌اید؟! حتماً می‌دانید که پدر آن شهید چند سال در جبهه‌های نبرد به دفاع از وجب به وجب خاک ایران و جان و مال و نوامیس مردم این مرزوبوم از جمله شما، مشغول بوده است.
در پی عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، سفر خود به آمریکا را ناتمام گذاشت.
از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به اصطلاح وایرال شده است.
انگلیس، آلمان و فرانسه در ادامه اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران، با توزیع نامه‌ای در بین اعضای شورای امنیت، خواستار تحقیقات درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین شدند.
شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط حتی پس از شهادتش هم دست از سر صهیونیست ها بر نمی دارد.
رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.
خبرگزاری فارس از معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس خبر داد، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که هیچ نامه ای از سمت دولت برای معرفی وزیر کار به مجلس ارسال نشده است.
گونه شمشاد که بومی ایران بوده و به نام بُوکسوس هیرکانا معروف است، خواص دارویی داشته و اکنون از آن داروی ایدز و ضد سرطان تولید می‌شود.
این مقامات سابق رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار ادعاهای ضد ایرانی، درباره آزاد شدن پول‌های مسدود شده ایران در نتیجه توافق احیا شده ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این وجوه برای صدور تروریسم و بی‌ثباتی در منطقه و فراتر از آن استفاده خواهد شد.
فیدلیتی پرستیژ، SUV جدید بهمن موتور
رئیس نهم و دهم نوشت: مقاومت ملی اوکراین و استقبال جهانی ملت ها از آن، به زعم بسیاری از دلسوزان، اندیشمندان و مصلحان، فرصتی تاریخی برای ظهور اراده عمومی جهانی در جهت غلبه بر قدرت های فاسد و شیطانی و آزادی از قید استعمار و سلطه سیاست های ضد بشری سرمایه داری را فراهم ساخته است.
گروه انجمن پادشاهی ایران (تندر)، یک گروهک تروریستی و ضد انقلاب است که در جریان گروه‌های معاند و طرفداران رژیم پهلوی فعالیت می‌کند. موسس این گروهک طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند است و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را برعهده داشته، اما پس از او، جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را برعهده گرفته است.
رئیس دولت بهار در نامه ای به زلنسکی نوشت: حمله به اوکراین ...جلوه ای آشکار، از چهره خشن و ضد مردمی تمرکز قدرت و ثروت و تلاش برای ارضای روحیه قدرت طلبی، خودکامگی، خودشیفتگی و شهرت طلبی امثال آقای پوتین را به نمایش گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ