لوید آستین با اشاره به ادعاها درباره احتمال استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی گفت: «صحبت کردن درباره استفاده از چنین سلاح‌هایی خطرناک و غیرمسئولانه است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره دخالت ایران در جنگ اوکراین، از گفتگوی بلینکن و وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشستی مطبوعاتی در باکو، با تکرار ادعاهای واهی خود، بار دیگر استیصال تل‌آویو در مهار گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را به ایران نسبت داد.
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت که واشنگتن با کشورهای منطقه برای مقابله با آنچه رفتارهای بی ثبات کننده ایران خواند، همکاری می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام زنی‌های بی اساس وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: در تقویت توان بازدارندگی و حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهیم کرد.
وزیر ورزش که بخاطر حذف استقلال از آسیا به شدت تحت فشار قرار دارد و به ادعاهای دروغین درباره شانس بقای آبی‌ها در لیگ قهرمانان روی آورده است، حالا از در اختیار قرار دادن مدارک دولتی و مالکیتی امتناع می‌کند!!
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
«ایلی کوهن» که با هدف محقق ساختن رؤیای فشار بر ایران به آلمان سفر کرده است، گفت که تنها راه توقف برنامه هسته ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.
معاون وزیر خارجه آمریکا ادعاهای جدیدی را درباره ایران مطرح کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار یاوه گوئی ها درباره ایران گفت که همه گزینه ها در ارتباط با برنامه هسته ای ایران باید روی میز باشد.
وزیر دفاع آمریکا ادعاهای قابل تاملی را در خصوص جنگ اوکراین و روسیه مطرح کرد.
وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی مداخله جویانه به دخالت در برنامه هسته ای ایران پرداخت.
وزیر خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، به حمایت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» نیز ادامه داد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای ضدایرانی خود، مدعی شد که تهدید هسته‌ای از جانب تهران بیشتر از هر زمان دیگری است!
نخست وزیر جدید انگلیس در مصاحبه با یک شبکه سعودی ادعاهای همتایان سابق خود را علیه ایران تکرار کرد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد به زودی با همتایان غربی خود درباره برنامه هسته ای جمهوری اسلامی گفتگو خواهد کرد.
بوریطه در مهر ماه گذشته نیز در دیدار با احمد عوض بن مبارک، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن، ایران را مسؤول اصلی تروریسم و ایجاد شکاف در جهان عرب خواند.
وزیر خارجه نیوزیلند در موضع گیری خصمانه علیه تهران اعلام کرد که مذاکرات این کشور با جمهوری اسلامی به حالت تعلیق درآمده است.
وزیر خارجه مغرب ادعاهایی را در باره مداخله ایران در امور کشورهای عربی مطرح کرد.
وزیر خارجه روسیه از اقدام مسکو و تهران در پاسخ به ادعاهای واهی بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای واهی و تکراری وزیر امور خارجه مغرب که مدعی دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی یمن و کشورهای عربی شده بود را رد کرد.
وزیر امور خارجه رژیم سعودی در جریان سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در اظهاراتی مداخله جویانه به مسائل ایران پرداخت و ادعاهایی را مطرح کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تکرار برخی ادعاها علیه ایران پرداخت.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ