رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در گفت‌‌‌وگو با شبکه سی‌‌‌بی‌‌‌اس نیوز با تکیه بر ادعاهای بی‌‌‌اساس مقامات واشنگتن در گذشته مبنی بر اینکه ایران به دنبال دستیابی به ظرفیت ساخت سلاح هسته‌‌‌ای بوده است، گفت از نظر او ایران قصد بازگشت به این برنامه‌‌‌های خود را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی کشور‌های عربی که به سمت تنش زدایی با ایران حرکت کرده بودند، اقدام دو گانه‌ای را با حرکت به سمت آمریکایی ها، نشان می‌دهند و همزمان برخی مسائل کهنه و تنش زا را مجددا با ایران مطرح می‌کنند که شامل مسئله جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش می‌شود. به اعتقاد من، همه این‌ها به معنای افتادن کشور‌های عربی و امریکا در یک دام سنتی است.
دولت‌های گینه، مالی و بورکینافاسو، در بیانیه‌ای مشترک ضمن حمایت از کودتاگران در نیجر هشدار دادند که هر گونه مداخله نظامی در نیجر به معنای اعلام جنگ علیه این کشورها خواهد بود.
سرمربی جدید نساجی دست به تغییرات اساسی در ترکیب تیم زد اما این به معنای حضور ستاره های مازندرانی در نساجی نیست.
حالا که سپاهان سه مهاجم جدید خریده این پرسش مطرح می‌شود که سرنوشت شهریار مغانلو چه می‌شود؟ شاید این‌طور ارزیابی شود که سپاهان برای مدعی‌بودن در سه جبهه نیاز به ترکیبی قوی در همه خطوط دارد، ولی واقعیت این است که بازیکنان تازه به خدمت گرفته، سخت نیمکت‌نشینی را قبول می‌کنند. از طرف دیگر بعید است مواریس بخواهد هم‌زمان در ترکیبش از سه مهاجم استفاده کند. اینجاست که باید به شایعاتی که این روز‌ها درباره آقای گل لیگ بیست‌و‌دوم مطرح شده بیشتر دقت کرد.
در آخرین برنامه سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین، آیت الله رئیسی و رائول کاسترو رهبر معنوی کوبا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. در جریان این دیدار امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز حضور داشت.
سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: مبنای اقدام در امحای جانوران موذی پیام‌های مردم در ۱۳۷ پلاس است.
محمدجواد معنوی نژاد درباره کنار گذاشته شدنش از تیم ملی والیبال صحبت کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که ایروان و باکو با رعایت موافقت‌نامه‌های صورت گرفته می توانند به حل بحران قره‌باغ کمک کنند.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
پایگاه آکسیوس در گزارش روز چهارشنبه ۴ ژانویه- ۱۴ دی به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌‌‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد.
پایگاه آکسیوس در گزارش روز چهارشنبه ۴ ژانویه- ۱۴ دی به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌‌‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد.
نام نئوم که نمایانگر "آینده جدید" برای عربستان است از دو واژه گرفته شده است: سه حرف نخست از پیشوند "نئو" مربوط به یونان باستان به معنای جدید و حرف چهارم از واژه عربی "مستقبل" به معنای آینده گرفته شده است.
امام جمعه تهران گفت: در ماجرای فتنه‌انگیزی‌های سه ماهه اخیر از میان آسیب‌های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد ۲ آسیب مهمتر و برجسته تر است. اولین آن شکستن قداست‌ها و بی‌حرمتی به مقام زن به ویژه با شکستن حریم عفاف و حجاب است.
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
طبق مفاد بیانیه، تقصیر ایران صرفاً عدم همکاری برای احیای برجامی نخواهد بود، بلکه ایران متهم به نقض پیمان ان. پی. تی و خدشه در رژیم عدم اشاعه - که مصداقی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است - خواهد شد
دولت قبل برای موضوع انتخابات لایحه‌ای داشته و مجلس نیز طرحی برای آن ارائه کرده است. لایحه دولت نیاز به نقاط تکمیلی دارد و مبنای ما در این رسیدگی، سیاست‌های کلی انتخابات است که این لایحه باید بر آن منطبق باشد. این مسائل چندین سال است بر زمین مانده‌اند بنابراین یکی از مسائل جدی ما تهیه این لایحه است.
بر اساس داده‌های جمع آوری شده توسط «بلومبرگ» ایران در حال حاضر حدود ۲.۵ میلیون بشکه در روز نفت خام تولید می‌کند. پس از حصول توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ میلادی حدود سه ماه طول به طول انجامید تا ۷۰۰۰۰۰ بشکه در روز به تولید ایران افزوده شده و یک سال به طول انجامید تا به ظرفیت کامل تولید بازگردد.
عضو شورای شهر تهران گفت:درحال حاضر ۲۰ پروژه فرامنطقه‌ای درحال انجام است و از شهرداری تهران میخواهم نسبت به زمان تکمیل این پروژه ها توضیحات تکمیلی خود را ارائه دهد.
منابع آگاه اعلام کرد: یک شرکت بیمه دولتی در روسیه حالا به اصلی‌ترین مرجع بیمه کشتی‌ها در این کشور تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ