معاون وزیر خارجه آمریکا ادعاهای جدیدی را درباره ایران مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
الازهر در پاسخ به مجوز سوئد و دانمارک برای سوزاندن قرآن کریم، ملت های مسلمان را به تحریم کالاهای این دو کشور دعوت کرد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به نامه جدید کمیته انضباطی علیه افشین پیروانی موضع‌گیری کرد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: از جمله اولویت‌های تبیین شده این است که در چشم انداز توسعه پایدار استان‌ها، موضوع محیط زیست مورد توجه جدی قرار گیرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مجری پتروشیمی میانکاله از سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۵۸ میلیون یورو از بانک صادرات شعبه ساری تسهیلات گرفته که هنوز پس نداده و از بدهکاران بزرگ بانکی است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص حواشی تمرین روز پنجشنبه استقلال ارائه داد.
معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: اولین گام در بانکداری اسلامی، شناخت حقیقت و ماهیت کار بانکداری و موضع‌گیری درست و منطقی در برابر آن است.
«سان ویدونگ» معاون وزیر خارجه چین امروز از احضار سفیر کره جنوبی در این کشور به دلیل اعتراض به موضع گیری رئیس جمهور کره جنوبی در خصوص جزیره تایوان خبر داد.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید این کشور با توجه به تسهیل واقعی صادرات محصولات کشاورزی خود، در آینده نسبت به توافق غلات موضع گیری می کند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید و راهکار خروج از بحران این کشور پرداخت.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حمله رژیم صهیونیستی به سوریه پرداخت و آنرا جنایت ضدبشری دانست.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: ما بر توافق و رایزنی درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان تاکید داریم.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور پرداخت.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه ای بهداشتی موضوع مهمی است و نباید در این خصوص سهل انگاری نمود. استفاده از ماسک مهم ترین شیوه پیشگیری است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ما موضوعات مربوط به استخراج نفت و روند تحولات مربوط به آنرا دنبال می کنیم.
معاون دبیر کل اتحادیه عرب به موضع گیری درباره تحولات یمن، سوریه و لبنان پرداخت.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که کشورش برای لغو روادید با اکثر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از جمله عربستان و بحرین در تلاش است.
معاون رییس جمهور در پاسخ به این سوال که چرا در رابطه با فوت مهسا امینی همان ابتدا موضع گیری نشد، گفت: طبق گزارش نهاد‌های اطلاعاتی، از کنار تخت بیمارستان اولین خبر مخابره می‌شود، در حالی که هنوز ابعاد ماجرا مشخص نبود، بر این اساس، امکان پذیر نبود که همان اول این مساله اطلاع رسانی شود که البته بعد از مشخص شدن ماجرا این مساله اطلاع رسانی شد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره توافق ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی پرداخت.
معاون رئیس جمهور ترکیه گفت که اظهارات نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در قبال اختلاف ارمنستان و آذربایجان غیرقابل قبول بوده و موجب خراب کردن رابطه دیپلماتیک این دو کشور خواهد شد.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
با وجود موضع گیری صریح معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه وی او دی‌ها به نفع تفسیر صداوسیما درباره کنترل پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم و سریال، همزمان اقدامات متولیان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عدم تسلیم شدن دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ