سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واهی و بی اساس، مدعی حضور سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشستی مطبوعاتی در باکو، با تکرار ادعاهای واهی خود، بار دیگر استیصال تل‌آویو در مهار گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را به ایران نسبت داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اوکراین با اتهام‌زنی به روسیه بر اقدامات خود در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا سرپوش می‌گذارد.
مسعود درخشان در مناظره شب گذشته با موسی غنی نژاد در پاسخ به سوالی درباره اقتصاد اسلامی از پاسخ به سوال طفره رفت و به اتهام زنی علیه غنی نژاد پرداخت.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
رافائل گروسی در طول مدیریت خود به کرات ثابت کرده از آژانس به نفع رژیم آمریکا سوءاستفاده می‌کند، بنابراین سفرش در چنین شرایطی به تهران، با چراغ سبز آمریکا قابل تحلیل است.
بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، اوکراین و اروپا در تلاش برای اتهام زنی به روسیه در زمینه حمله به مکان های ممنوعه هستند.
کاترین مایورگا زنی است که در سالهای اخیر به علت شکایت از رونالدو به علت پرونده تجاوز در هتلی در آمریکا به شهرت رسیده بود.
«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به علت ناتوانی در مهار عملیات های مقاومتی فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتهام به نمایندگان مجلس مبنی بر رشوه گیری از ایران خودرو تهمت زنی و حرمت شکنی آشکار و بی تقوایی محض است.
وزارت خارجه روسیه موضع گیری کشورهای غربی در قبال حادثه موشکی در لهستان را زیر سوال برد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت که آیا بهتر نیست شورای امنیت برای محکومیت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تأکید بر ضرورت بسته شدن پرونده اتهام زنی و طرح ادعا علیه برنامه هسته ای ایران، گفت که تهران به شرط لغو تحریم ها، به توافق هسته ای سال 2015 پایبند است.
کاخ ریاست جمهوری روسیه اتهام زنی رسانه های غربی در خصوص بکارگیری سلاح هسته ای در جنگ اوکراین را رد کرد.
ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش در دیدار با احمد عوض بن مبارک، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن ایران را مسئول اصلی تروریسم و ایجاد شکاف در جهان عرب خواند.
سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام زنی بی پایه و اساس آمریکا و آلبانی علیه ایران اعلام کرد که سازمان ملل اطلاعات مستقلی درباره حمله سایبری به آلبانی در اختیار ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهامات بی پایه و اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی را مردود خوانده و به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهامات بی پایه و اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی را مردود خوانده و به شدت محکوم کرد.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
رئیس جمهور اوکراین تلاش کرد تا بحران انرژی اروپا را به گردن روسیه بیاندازد.
یکی از این صندوق‌دار‌های غیرمجاز، زنی به نام آیناز بود که به‌رغم دریافت پول از دست‌کم ۱۲۵۴ نفر، نتوانسته بود وام آن‌ها را پرداخت کند. در این شرایط بود که حکم جلب او و ۵ نفر دیگر که با وی همکاری داشتند صادر شد و یکی از آن‌ها فوتبالیست سابق بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران تنها در راستای منحرف کردن افکار عمومی ملت‌های منطقه و جهان از واقعیت‌های بحران یمن است.
معاون دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه با فضای اتهام زنی مخالفیم، گفت: تاکید ما به وزارت ارشاد و سازمان سینمایی این بوده که به موضوعات صنفی و اختلاف داخلی و حرفه ای رسیدگی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ