تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تربت حیدریه گفت: پژوهش، تألیف و چاپ کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در تربت حیدریه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سازمان مصمم است تألیف آثار نونگاشت در سطح کشوری تا جایی‌که ممکن است بدون اجرای آزمایشی، نشر سراسری نداشته باشد.
سرمربی استقلال قصد ندارد از ماموریت تازه آغازشده‌اش عقب بکشد.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، برای تعیین تکلیف نهایی اش در این مسئولیت منتظر اعلام و تایید رسمی رئیس جمهور است.
امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، تایید کرد که کارلتو فصل بعد نیز روی نیمکت رئال خواهد بود.
آیین تحلیف و اعطای پروانه وکالت پایه یک ۲۹ کارآموز مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین شامگاه یکشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مقامات کشوری و استانی در تالار ایرانیان قزوین برگزار شد.
هر 11 بازی آخر منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر به سود سیتیزن ها تمام شده است.
میرزاصالح متولد ۱۳۲۴ در تهران بود.  تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران به انجام رساند، و در رشتۀ علوم سیاسی از دانشگاه ملی لیسانس گرفت. سپس به انگلستان رفت و از دانشگاه آکسفورد دانشنامۀ دکتری علوم سیاسی گرفت، هم‌چنین به اخذ درجۀ دکتری در رشتۀ ادبیات از دانشگاه لوزان سوئیس نایل آمد. او پس از بازگشت به ایران استاد علوم سیاسی در دانشگاه ملی شد و از ۱۳۶۰ یکسره به کار تألیف و ترجمه پرداخت.
مدیرکل موزه‌ها در نخستین نشست «کتاب‌موزه»، حمایت این اداره‌کل از تألیف، ترجمه و چاپ کتاب با موضوع موزه و موزه‌داری را اعلام کرد.
در دقایق پایانی نقل و انتقالات تکلیف سیامک نعمتی نیز مشخص شد.
رئال در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت که بند خرید وینیسیوس توبیاس را فعال کند یا خیر.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه سران قوا درباره موضوع لایحه برنامه هفتم و بودجه صحبت شده، به نتیجه‌ای رسیدند و به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.
علی‌رغم اینکه در دستور جلسه‌ی ارسال شده برای اعضا، به هیچ موردی مبنی بر بررسی وضعیت تیم ملی بزرگسالان و نیمکت آن اشاره نشده، اما بعید و دور از ذهن است که اعضا در خصوص این مورد که حالا مهم‌ترین ماموریت فدراسیون است، صحبت نکنند.
تعیین و تکلیف وضعیت امدادگران و تقویت ناوگان لجستیک هلال احمر در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی شد.
در جریان مراسم معارفه مسئولان انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور از دو کتاب «کیمیای کیک بوکسینگ» و «قوانین کیک بوکسینگ» به تألیف تورج عنصری رونمایی شد.
با وجود پافشاری حمید سوریان بر استعفا، همچنان جانشینی برای او در فدراسیون کشتی انتخاب نشده است.
تیم های ملی فوتبال هلند و اکوادور در دومین دیدار خود به تساوی رسیدند تا تکلیف تیم های صعودکننده در روز آخر مشخص شود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: دفاتر تألیف سازمان موضوع پررنگ تر شدن اسناد لانه جاسوسی در کتاب‌های درسی را در دستور کار خود قرار داد.
مهدی محمدنبی جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کرده که تکلیف برخی مسائل مثل تعیین دستیار و زمان برگزاری لیگ مشخص می‌شود.
نوشهر- آیین تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با حضور فرمانده نداجا برگزار شد.
تایباد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب بازنگری محتوایی کتب درسی دانش آموزان آغاز و همچنین کتاب‌هایی نیز در حال تألیف است.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۷۵۸ نیروی تعیین تکلیفی که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال در آموزش و پرورش گیلان جذب شدند.
سرمربی کروات برای تعیین و تکلیف مالی قراردادش به فدراسیون مراجعه کرد و قرار است همه چیز هفته آینده مشخص شود.
مراسم تجلیل و تکریم مقام پروفسور باقر ساروخانی به عنوان «پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران»، با بیش از نیم قرن آموزش و پرورش دانشوران فراوان در عالی‌ترین سطوح علمی دانشگاهی و تألیف و نگارش افزون بر یکصد کتاب و مقالۀ ارزشمند و ماندگار دوشنبه شب هفتم شهریور ۱۴۰۱ به همت نهاد‌های علمی، دانشگاهی و فرهنگی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی و جمعی دیگر از اساتید و نخبگان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ