سرمربی استقلال قصد ندارد از ماموریت تازه آغازشده‌اش عقب بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکلیف رانجلو یانگا، بازیکن خارجی که برای عقد قرارداد با استقلال در تهران حضور دارد، تا فردا مشخص می شود.
با اعلام برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر تکلیف میزبانی در دو دیدار هنوز مشخص نشده است.
تکلیف انتقال دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار به پرسپولیس هنوز مشخص نیست.
آبی ها تا نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید فاصله چندانی ندارند و باید تکلیف دروازه خود را مشخص کنند.
سرمربی جوان استقلال امیدوار است که پس از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت باشگاه، بازیکنان مورد نظر او جذب شوند.
با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.
حمدرضا اخباری تکلیفش برای فصل آینده را مشخص کرده و در صورتی که راهی خارج از کشور نشود در تبریز خواهد ماند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال جذب بازیکن از استقلال را ضعیف و کم دانست.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
باشگاه استقلال تهران نسبت به شایعات زودهنگام نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.
گفته می‌شود باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
تکلیف قهرمان‌های چهار رده سنی پایه تهران مشخص شد و آکادمی کیا دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی به دست آورد.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال بزودی در نشستی تکلیف نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل دوم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را مشخص خواهند کرد.
نیمه دوم دی‌ماه پیچ خطرناک فوتبال ایران برای ریکاردو ساپینتو خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم تیم فوتبال استقلال را تکذیب کرد و گفت: تکلیف دیاباته تا پایان هفته مشخص خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم تیم فوتبال استقلال را تکذیب کرد و گفت: تکلیف دیاباته تا پایان هفته مشخص خواهد شد.
باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.
نماینده مطهری قرار است امشب با مشاور و یکی از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را درباره جدایی از جمع آبی‌ها برگزار کند.
تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی به دلایل متعدد از جمله تقابل مربیان پرتغالی و رونمایی از ترکیب دو تیم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ