هر 11 بازی آخر منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر به سود سیتیزن ها تمام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریات صبح امروز تیتر اصلی خود را به فینال جام جهانی زنان بین دو تیم انگلیس و اسپانیا اختصاص دادند.
فوتبال عربستان مهم ترین پنجره تابستانی تاریخ خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از مطرح ترین ستاره های تیم های اروپایی، راهی این کشور شدند.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
خاویر ماسکرانو می‌گوید تصمیم مسی برای رد پیشنهادهای بارسا و الهلال و پیوستن به اینترمیامی درست بود و او هیچ جا مثل آمریکا نمی‌توانست از فوتبال و زندگی‌اش لذت ببرد.
پس از ثبت بدترین رکورد تاریخ مسابقات دو و میدانی جهان، تحقیقات از این دونده سومالیایی آغاز شد.
انتقال یوشکو گواردیول به سیتی با 90 میلیون یورو در آستانه نهایی شدن است و او گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد.
طبق ادعای مارکا، رئال مادرید رقم مورد نظرش برای انتقال امباپه را به پی اس جی اعلام کرده است. رقمی که رکوردی جدید در نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود.
رسانه های لهستانی اعلام کرده اند که کار علی قلی زاده با لخ پوزنان تمام شده و او به گران ترین خرید تاریخ لیگ این کشور تبدیل می شود.
این روز‌ها جنگنده‌های فانتوم هواداران زیادی دارند و البته این بحث مطرح است که چرا از بین تمام جت‌های جنگنده‌ای که از سال ۱۹۴۵ به بعد ساخته شده‌اند، این مدل جنگنده تا این حد محبوب است؟ شاید کمی بحث نوستالژی درباره هواپیمایی مطرح باشد که در روز‌های جوانی‌اش، دنیا را تحت تسلط داشت و یا اینکه آن‌ها مجذوب جنگنده‌ای هستند که تاریخچه‌ای طولانی و رنگارنگ دارد.
سه برد در لیگ برتر و سه برد در جام حذفی: این مهمترین شش بازی تاریخ مربیگری یحیی گل‌محمدی است.
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت علی (ع) شخصیت برجسته تمام تاریخ است و ای کاش هر چند سال یک شخصیتی مانند علی (ع) آفریده می‌شد تا به تحقق عدالت جهای امید داشت.
فرمانده کل سپاه گفت: از آن روز که انقلاب ما شکل گرفت و حاکمیت اسلام آغاز شد تا امروز، دنیای سلطه و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای بازگشت و رجعت به تاریخ کشورمان قرار داده است.
تصور تمام تغییراتی که در طول دویست سال اخیر رخ داده‌اند باورنکردنی است چه رسد به اینکه تصور کنید عمرتان به درازای همین دویست سال باشد و با چشمان خودتان شاهد تمام آن وقایع بوده باشید، درست مثل جاناتان؛ کهن‌سال‌ترین حیوان خشکی کل دنیا!
پلیس اتریش اعلام کرد یک هکر هلندی درماه نوامبر ۲۰۲۲ میلادی دستگیر شده که، نام کامل، آدرس و تاریخ تولد تقریبا تمام شهروندان اتریش را هک و برای فروش عرضه کرده بود.
با این که ریشه اکثر موجودات اساطیری در فکر، خیال و خلاقیت انسان‌هاست؛ اما برخی از آن‌ها با الهام از موجودات مختلف طبیعت به وجود آمده‌اند و به همین جهت انسان‌ها می‌توانند ارتباط بسیار بهتری با آن‌ها برقرار کنند؛ بنابراین ترس و هیجان عموما نخستین پاسخ بشر به شنیدن برخی داستان‌ها در خصوص موجودات افسانه ای‌ست!
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
قدمت نام خلیج فارس آن چنان دیرینه است که جای هیچ گونه شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد. این پهنه آبی در تمام متون عربی، بحر فارس یا خلیج فارس نامیده شده است.
فرمانده کل ارتش گفت: هموطنان آشوری و ارمنی که همواره با تمام وجودشان پای دفاع از این کشور در مقابل دشمن ایستاده‌اند، نقش بسیار برجسته‌ای در تاریخ این آب و خاک مقدس دارند.
لیونل مسی رقابت توام با شرم خود با دیه‌گو مارادونا را به سود خود تمام کرد.
«کسانی که تمام تخم مرغ‌های خود را در سبدِ سیاست‌های روسیه گذاشته بودند و فکر می‌کردند که جنگ اوکراین و نیاز غرب به نفت و گاز در فصل زمستان سبب می‌شود که اروپا و آمریکا در مواضع خود در قبال ایران تعدیل‌هایی را انجام دهند و امتیازاتی را به کشورمان بدهند و درست به همین دلیل نیز سیاست صبر را پیشه کردند، اکنون می‌بینند که اساسا این نوعِ نگاه هیچ دستاورد مثبت و قابل ذکری را برای ایران به همراه نداشته است. روسوفیل‌های داخلی باید در این زمینه پاسخگو باشند و مسوولیت خود را بپذیرند.»
نماینده سبزوار با بیان اینکه آیت‌الله حائری طی اقدامی شجاعانه و بی‌نظیر مرجعیت را از خود خلع کرده و همه را به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها را یک جا خنثی کرد و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید، تاکید کرد: قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد.
وزیر اطلاعات گفت: تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده و امروز نیز، شاهد جنگ تمام عیار جبهه استکبار با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ