مهدی محمدنبی جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کرده که تکلیف برخی مسائل مثل تعیین دستیار و زمان برگزاری لیگ مشخص می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا طی دو روز پایانی هفته، از تعطیلی آن خبر داد و اکنون باید دید تکلیف برگزاری لیگ چه خواهد شد.
با اعلام برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر تکلیف میزبانی در دو دیدار هنوز مشخص نشده است.
تکلیف چهار تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ مشخص شد.
تعیین تکلیف تیم‌های سید سوم لیگ قهرمانان آسیا رقبای احتمالی تیم‌های ایرانی را مشخص کرد.
همچنان بازیکنان شاخصی وجود دارند که انتقال‌شان از تیمی به تیم دیگر ذهن علاقمندان به فوتبال را مشغول خود خواهد کرد.
در فاصله بیش از یک ماه تا شروع لیگ بیست و سوم، تکلیف بیشتر نیمکت‌ها مشخص شده است.
مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا چهارشنبه و پنجشنبه شب برگزار خواهد شد تا تکلیف دیدار فینال که احتمالا بازی جذابی هم خواهد بود مشخص شود.
روز گذشته شمس‌آذر قزوین و گل‌گهر سیرجان تکلیف نیمکت خود را روشن کردند.
با معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه نفت آبادان، آنها برای لیگ بیست و سوم استارت خواهند زد.
طبق مصوبه سازمان لیگ، تیمی که بتواند جام قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آورد، بدون انجام بازی سوپرجام، تبدیل به قهرمان این تک بازی هم می‌شود.
19 تیم از جمع 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده همین حالا مشخص شده‌اند و رقابت بر سر جایگاه‌های باقی مانده ادامه دارد.
در پایان هفته چهاردهم تکلیف فینالیست‌های لیگ برتر هندبال زنان مشخص شد.
امروز شاید تکلیف آقای گلی این فصل در کرمان تا حد زیادی مشخص شود.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
هر 11 بازی آخر منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر به سود سیتیزن ها تمام شده است.
بازیکن استقلال گفت که دیدار با فولاد، یک بازی سخت بوده و آنها انتظار یک بازی پرفشار را داشته اند.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
بازی های خارج از خانه تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های پیش رو می‌تواند تکلیف این تیم را برای جایگاه فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی روشن کند.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند
باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.
تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول هنوز تعیین تکلیف نشده و باید دید چه شرایطی پیدا خواهد کرد.
تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی به دلایل متعدد از جمله تقابل مربیان پرتغالی و رونمایی از ترکیب دو تیم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت به قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ یک باقی مانده است که با واگذاری سهمیه رایکا بابل به دریا بابل، اکنون فقط تکلیف شهرخودرو برای شروع لیگ یک مشخص نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ