رئال در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت که بند خرید وینیسیوس توبیاس را فعال کند یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رئال مادرید وضعیت دفاعی همچنان اسفناک است و بامداد امروز تیبو کورتوا از عملکرد مدافعان حیرت زده بود.
نگاهی به فهرست رئال و بارسا در تور آمریکا نشان می‌دهد که نگاه ژاوی و کارلو آنچلوتی به بازیکنان آکادمی کاملا متفاوت بوده است.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
رئال مادرید با جذب 6 بازیکن آکادمی فوتبال اتلتیکو باعث خشم شدید مدیران این باشگاه شد.
رئال مادرید لالیگا را در سن مامس شروع خواهد کرد و در فصل پیش رو چند هفته کلیدی و تعیین کننده خواهد داشت.
آندری لونین و آلوارو اودریوسولا جدا شده‌های بعدی رئال مادرید در تابستان خواهند بود.
فهرست بارسلونا و رئال برای ال‌کلاسیکو اعلام شد و در نهایت چهار بازیکن بزرگ بارسا و دو بازیکن رئال مادرید به این بازی حساس نرسیدند.
مارتينز مونوئرا داور ال‌کلاسیکوی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری خواهد بود؛ در حالی که رئال و بارسا دل خوشی از او ندارند.
سرنوشت فصل رئال مادرید به سه بازی فینال‌گونه در ماه آوریل بستگی دارد.
سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس، به عنوان موسسان سوپرلیگ اروپا، بر اساس حکم دادگاه مادرید، از هرگونه جریمه شدن توسط یوفا و فیفا به دور خواهند ماند.
پس از موضع‌گیری سفت و سخت رسانه های اسپانیایی علیه اقدام جدید دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در میزبانی از حریفان خود در کوپا دل ری، رئال بیانیه‌ای صادر کرد.
با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، بارسلونا فاصله خود با رئال از لحاظ کسب جام را به یک کاهش داد.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
براساس گزارش ها، منچستر یونایتد در وضعیت خوبی برای جذب انزو فرناندز قرار دارد.
اندریک، پدیده 16 ساله فوتبال برزیل که پی اس جی، رئال و بارسا را خواهان خود می بیند، شب گذشته تاریخ‌ سازی کرد.
مراسم ویژه نشریه توتواسپورت امروز برگزار می شود و برنده جایزه پسر طلایی سال 2022 و نیز جوایز بهترین تیم، مربی و رئیس باشگاه سال معرفی خواهند شد. گفته می شود، اکثر جوایز به رئال مادرید تعلق خواهد گرفت.
رئال با کارلو آنچلوتی هر هشت بازی ابتدایی خود در فصل جاری را پیروز شده و اگر در چهار بازی بعدی خود نیز پیروز شود، رکوردی تاریخی ثبت خواهد کرد.
رئال مادرید همچنان بالاترین سقف دستمزد را در لالیگا دارد و بارسلونا هم در رده دوم قرار دارد. بارسا در شش ماه گذشته رشد فوق العاده ای داشته است.
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.
با یک برنامه ریزی درست و اصولی، از مدت ها پیش کار رئال در نقل و انتقالات تمام شده و این تیم در روز پایانی، نه دغدغه خرید بازیکن دارد و نه نگران جدایی بازیکنانش است.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
یکشنبه شب در بازی برابر آلمریا، برای اولین بار در تاریخ رئال مادرید، چهار بازیکن فرانسوی از ابتدا در ترکیب بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ