رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۷۵۸ نیروی تعیین تکلیفی که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال در آموزش و پرورش گیلان جذب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی حمایت از توسعه شرکت‌های داخلی، اصلی است که در تمام سیاست‌های کلی نظام به آن تاکید شده است.
احمداسماعیل‌پور از ستاره‌های فوتسال ایران و آقای گل سابق لیگ‌برتر پیش از جدال حساس لیگ، راهی کراپ الوند شد
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سهم تاثیر سوابق تحصیلی، تراز نمره علمی حداقل ۷۰۰۰ در آزمون سراسری و کسب امتیاز تعیین در مصاحبه از شرایط اختصاصی برای جذب در آموزش و پرورش است.
سرمربی جوان استقلال امیدوار است که پس از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت باشگاه، بازیکنان مورد نظر او جذب شوند.
کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که جذب شهاب زاهدی برای پرسپولیس منعی نداشته است.
بایرن مونیخ جذب یک مهاجم را به عنوان اولویت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی تعیین کرده است.
باشگاه فنرباغچه برای تقویت بخش میانی و هجومی خود به دنبال دو ستاره از فوتبال ایران و آرژانتین است.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
یکی از خبرنگاران اسپانیایی با بیان اینکه دو ملی پوش ایرانی تیم فوتسال پالما بازیکنان تعیین کننده‌ای هستند، به بررسی شرایط پالما در آستانه دیدار با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.
وقتی صحبت از حیوانات می‌شود، رنگ خون آن‌ها عمدتاً بر اساس وجود یا عدم وجود ترکیبات حامل اکسیژن در بدن است. گونه‌های مختلف بسته به محل زندگی‌شان حاوی مقادیر و انواع مختلفی از این ترکیبات خواهند بود - برای مثال برخی از حیوانات دریایی مانند چتر دریایی به هموگلوبین زیادی نیاز ندارند، زیرا اکسیژن را از آب اطراف خود جذب می‌کنند. با این حال، رژیم غذایی در تعیین رنگ خون حیوان نیز نقش دارد - برخی از گونه‌هایی که از گیاهان تغذیه می‌کنند ممکن است در عوض مایعات زرد یا سبز تولید کنند.
در حال حاضر برای تولید رنگ‌هایی که مبتنی بر رنگدانه‌ها هستند، به مولکو‌های خاصی نیاز است و معمولا در رنگ‌های مدرن، این رنگدانه‌ها به صورت مصنوعی ایجاد می‌شوند. خواص الکترونیکی هر مولکول، میزان جذب نور را تعیین کرده و در نتیجه، رنگ‌های مختلف در طیف‌های متنوع تولید می‌شوند. این بدان معناست که برای هر رنگ جدید، به رنگدانه جدیدی نیاز است.
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، در بشیکتاش هم با مشکل جدی مواجه شده اما هنوز فرصت حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
به نظر می رسد که علی فتح‌الله‌زاده عزم خود را برای جذب یک بازیکن مهم و ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی جزم کرده است.
دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال امیدوار هستند که بتوانند ژوائو فلیکس، مهاجم اتلتیکو مادرید، را به خدمت بگیرند.
دومین پیشنهاد باشگاه یونانی برای جذب علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فاینورد رد شد. این بازیکن اولویت خود را بازی در بوندس‌لیگا تعیین کرده است.
بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد انتظار می‌رود بالغ بر ۲۹۰۰ دانشجو/طلبه و نودانش‌آموخته برتر در سراسر کشور در این هسته‌ها جذب و بکارگیری شوند.
نوها لمینا، مهاجم 17 ساله و فرانسوی، اولین قرارداد حرفه ای خود را با پاری سن ژرمن به مدت سه سال و تا ژوئن 2025 امضا کرد.
هریستو استویچکوف، اسطوره بارسلونا، مدعی شد توصیه او به این باشگاه مبنی بر توافق با آلفونسو دیویس رد شده است.
مدیران باشگاه وایله برای جدایی بازیکن ایرانی خود قیمتی را تعیین کرده‌اند که بعید به نظر می‌رسد باشگاهی حاضر به پرداخت آن شود.
انتصاب مسئول هماهنگی حوزه وزارتی وزارت کشور
عقب ماندن استقلال در نقل و انتقالات از رقیب سنتی، این احتمال را افزایش داده که آجورلو به هر قیمتی که شده، این هافبک ملی‌پوش را جذب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ