گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنعانی با اشاره به تلاش‌های جامعه بین‌المللی و مجامع حقوق بشری برای ارتقای احترام به ادیان و مذاهب و آموزه‌های اصیل دینی تصریح کرد: اهانت به کتب آسمانی مصداقی از خشونت گرایی و نفرت پراکنی و مغایر با ارزش‌های اصیل حقوق بشر است.
سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۷ کشور جهان پیش از عزیمت به محل مأموریت خود، با رئیس جمهور دیدار کردند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.
به اعتقاد اکونومیست، درست است که از جنگ پشیمان شویم، اما پیروزی روسیه در اوکراین جهان را در مسیری سوق می‌دهد که در آن زور پیروز است و مرز‌ها به خشونت کشیده می‌شوند. این مساله می‌تواند رویارویی بعدی را در اروپا تسریع کند و این حس را تقویت می‌کند که قدرت غرب و ارزش‌های جهانی که از آن حمایت می‌کند درحال افول است. اما پیروزی در اوکراین نشان خواهد داد که یک دموکراسی نیازی به تعظیم در برابر همسایه بسیار بزرگ‌تر و خودکامه خود ندارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و فرصت تعمیق وحدت بین همه کسانی است که آرزوی سربلندی ایران را دارند.
بر اساس اطلاعیه‌ای وزارت امر به معروف و نهی از منکر گروه طالبان، رسانه‌های تلویزیونی نباید فیلم‌ها و سریال‌هایی را پخش کنند که خلاف اصول شرعی و ارزش‌های افغانستانی باشد.
رئیس‌جمهور گفت: اصول قانون اساسی و ارزش‌ها قابل تغییر نیست، اما روش و سازوکار اجرای قانون قابل تغییر است و به اقتضا می‌توان سازوکارها را تغییر داد.
میانه، نه به معنای «نه این و نه آن»، بلکه وضعیتی است که معیارها و اصولی که فرد بدان معتقد است در عقاید هیچ کدام از طرفین نمی‌گنجد اما این اصول و ارزشها ممکن است در جایی بر این سو یا آن سو منطبق شده و گاهی هم در تعارض قرار گیرد‎
رئیس‌جمهور گفت: اصول قانون اساسی و ارزش‌ها قابل تغییر نیست، اما روش و سازوکار اجرای قانون قابل تغییر است و به اقتضا می‌توان سازوکارها را تغییر داد.
رئیس‌جمهور گفت: قانون اساسی ما اصولی ثابت و غیرقابل تغییر مانند اسلامیت و جمهوریت دارد، البته سازوکارهایی برای اجرای قانون وجود دارد که حتماً قابل تغییر است.
رئیس‌جمهور گفت: قانون اساسی ما اصولی ثابت و غیرقابل تغییری مانند اسلامیت و جمهوریت دارد، البته سازوکارهایی برای اجرای قانون وجود دارد که حتماً قابل تغییر است.
«سید عمار حکیم» در دیدار با سفیر قطر در عراق، از این کشور برای پاسداشت ارزش‌ها و اصول ثابت انسانی و اسلامی در جام جهانی فوتبال قدردانی کرد.
عزت الله ضرغامی گفت: بزرگترین منکر ضربه زدن به دین و کوچک شمردن اعتقادات درست اسلامی و انقلابی ماست و اگر به هر عنوانی این اتفاق بیفتد به نظر من خسارت بزرگی است و ما باید در چارچوب ارزش‌ها و شاخص‌هایی که بزرگان ما معرفی کردند این اصل دینی، اعتقادی و انسانی را احیا کنیم.
نازی‌آباد را باید عروس محله‌های جنوب شهر نامید؛ محله‌ای که در برهوت معماری در تهران کاملاً بر اساس اصول شهرسازی ساخته شده و همچنان پس از گذشت نزدیک به ۶۰ سال از تولد آن همچنان هویت خود را حفظ کرده است؛ هویتی که خود حاصل امتزاج سنت و مدرنیته است؛ چنان‌که از یک سو ارزش‌های اصیل ایرانی ـ اسلامی در آن به چشم می‌آید و از سویی دیگر، همین ارزش‌ها در چارچوبی‌ امروزی متجلی شده‌اند.
رئیس قوه قضاییه گفت: جوانان و نوجوانان موسوم به دهه هشتادی، امروز بعضاً بیشتر از جوانان و نوجوانان نسل اول انقلاب، معتقد به آرمان‌ها و ارزش‌ها هستند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی موریتانی با اشاره به تحریکات و مداخلات خارجی اخیر در ایران گفت:غرب در صدد القای ارزش‌های خود بجای ارزش‌های اصیل اسلامی است و آنها دین و اعتقادات را نشانه گرفته اند.
رئیس‌جمهور در مراسم آغاز هفته دولت در حرم امام خمینی (ره): دولت میثاق با امام را میثاق باهمه خوبی‌ها و با همه ارزش‌ها می‌داند.
رئیس جمهور گفت: حضور اعضای دولت در روز اول هفته دولت به مرقد امام (ره) این پیام را دارد که دولت میثاق با امام را میثاق با همه خوبی‌ها و ارزش‌ها می‌داند.
پیشوا- فرمانده نیروی انتظامی گفت: حملات یکی از سران فتنه به شهید همدانی نشانه کینه ریشه‌ای از انقلاب، اصل نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت آمادگی دارد تمامی امکانات لازم را برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و ترویج ارزش‌ها در مراسم راهپیمایی اربعین فراهم کند.
غیبی با اشاره به اینکه استفاده از رمزارز‌ها در کشور دو جنبه مختلف و مهم دارد، گفت: در وهله اول اگر بخواهیم به رمزارز به عنوان یک ابزاری نگاه کنیم که تنها از قِبَل آن مردم بخواهند سودی کسب کنند، این موضوع در نهایت به دلالی و سفته‌بازی ختم می‌شود، همان اتفاقی که در بازار دلار نیز ما هر روز مشاهده می‌کنیم، که میلیارد‌ها دلار از سرمایه‌های کشور تحت عنوان دلار‌های خانگی در اختیار مردم است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تنها مردم برای پس‌انداز و حفظ ارزش دارایی خود این ارز‌ها را نگهداری می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق با اشاره به حوادث روز عاشورا گفت: آنچه باعث شد تا ارزش‌های اسلامی تضعیف شود و وضعیت موجود در زمان پیامبر اسلام تبدیل شود به اینکه در روز عاشورا مقابل حضرت امام حسین (ع) بایستند موضوع شیوع فحشا و منکر در جامعه بود آن‌ها سعی کردند فحشا و منکر را در جامعه رواج دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ