میرزاصالح متولد ۱۳۲۴ در تهران بود.  تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران به انجام رساند، و در رشتۀ علوم سیاسی از دانشگاه ملی لیسانس گرفت. سپس به انگلستان رفت و از دانشگاه آکسفورد دانشنامۀ دکتری علوم سیاسی گرفت، هم‌چنین به اخذ درجۀ دکتری در رشتۀ ادبیات از دانشگاه لوزان سوئیس نایل آمد. او پس از بازگشت به ایران استاد علوم سیاسی در دانشگاه ملی شد و از ۱۳۶۰ یکسره به کار تألیف و ترجمه پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ و محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی‌ به صورت جداگانه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کردند.
غلامحسین ملک عراقی، قدیمی‌ترین عکاس ایران بود که لحظه‌های تاریخی بسیاری را جاودانه کرد.
قم- «غلامحسین اسماعیلی» رئیس دفتر رئیس جمهور به منظور دیدار و گفتگو با مراجع و علما به شهر قم سفر کرد.
غلامحسین رضوانی، عضو جبهه پایداری، در واکنش به برخی گمانه‌ها مبنی بر جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح گفت: بنده مطلقا صحبتی درباره جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح نشنیده‌ام و فکر می‌کنم این موضوع خلاف واقعیت است.
رفتار شخصی در مشهد که برای ارشاد دو خانم بی‌حجاب، با روشی غلط به نهی از منکر پرداخت محکوم است اما قطار کلمات شهردار سابق تهران در توئیتر و در واکنش به این عمل از ریل انصاف خارج شد.
غلامحسین پیروانی با حضور در رختکن فجر سپاسی پیش از بازی برابر چوکا به اعضای این تیم روحیه داد.
غلامحسین معماریان، استاد معماری دانشگاه علم و صنعت گفت: در شرایط فعلی یک خواسته داریم و آن هم اینکه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری شیراز، فهرست بنا‌های تملک شده در بافت تاریخی و طرح‌های مطالعاتی و مصوب در این ۳۶۰ هکتار را اعلام کنند. علاوه بر این‌ها میراث فرهنگی هم که اعلام می‌کند قصد حفاظت دارد.
افشین و غلامحسین پیروانی با پیگیری‌هایی که داشتند، اقدامات لازم برای انتقال فرشید لک را به بیمارستانی تخصصی در شیراز را دنبال می‌کنند.
غلامحسین کرباسچی با انتقاد از نحوه بازداشت الناز محمدی گفت: اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست.
غلامحسین رضوانی ، نماینده مجلس گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی تعداد زیادی حساب فرعی تشکیل داده‌اند. این مسئله باعث می‌شود که کنترل حساب واحد خزانه بر عملکرد این دانشگاه‌ها برقرار نباشد.
غلامحسین کرباسچی، درمورد صحبت‌های اخیر وزیر ارشاد گفت: من خبر ندارم آقای وزیر ارشاد از چه کسی پیگیری کرده است، چون از ما تا به حال نه به صورت کتبی و نه شفاهی درخواستی نکرده است. اگر هم مدرکی بخواهند یک نامه ماموریت، هزینه بلیت برای تهیه گزارش در سقز و نوار صوتی است که الهه محمدی به روزنامه تحویل داده است.
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: در تمام کشور صدها رستوران و کافه پر است از خانم و آقا کنار هم بدون هیچ مشکلی چرا برا سلف قر فرهیختگان دانشگاهی تفکیک جنسیتی با انی همه سرو صدا؟
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
روزگاری در شرق آبادی سوهانک، باغی بزرگ به نام «بنانیه» قرار داشت که متعلق به پدر «استاد بنان» خواننده و هنرمند سرشناس معاصر ایران بود. ماجرای این باغ بزرگ و از بین رفتن آن، حکایت برگی از تاریخ آبادی سوهانک است.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
غلامحسین کرباسچی در توییتی نوشت: بسیار عالیست، کاش تاریخی هم برای ارائه نتیجه اعلام می‌شد.
غلامحسین کرباسچی - مدیر مسئول روزنامه هم میهن در گفت و گو شبکه خبر: اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم باید از همین در استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها/ پس وقتی میبینیم که یک قانون در یک زمانی تصویب شده که در حال حاضر یک اکثریت قاطعی از جامعه به آن عمل نمیکنند؛ باید این قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: فاجعه مهسا امینی دلخراش‌تر از آنست که بتوان ازآن گذشت. روزی که ایران عضو رسمی شانگ‌های میشود و نگاه جهان پس ازمذاکرات وین به ایرانست. و حضور بیش از سه میلیون ایرانی درعراق خیره کننده است با دخترجوانی از کردستان چنین رفتاری میشود. #نفوذی‌ها فقط ساختار‌های دفاعی یا اتمی رانشانه رفته اند؟
غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در پیامی به مناسبت هفته دولت، اعلام کرد: فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های تولیدی و تجاری، تلاش بی‌وقفه دولت‌مردان را ارج می‌نهند.
غلامحسین پیروانی با انتشار ویدئویی اعلام کرد که در سلامت کامل بسر می‌برد.
افشین پیروانی شایعات پیرامون وضعیت سلامتی برادرش را تکذیب کرد.
غلامحسین پیروانی،مربی فوتبال و مداح اهل بیت خاطره جالبی از توسل به امام حسین (ع) بیان کرد.
ساعات اجرای طرح ترافیک پس از ماه رمضان تغییر نمی‌کند
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ