استاندار کرمان پس از حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران(اکسپو 2023) از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران دیدن کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
بازدید کیومرث هاشمی و محمودخسروی وفا از اردوی تیم ملی تیراندای
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عربستان از سفارت ایران در ریاض بازدید کرد.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
تهران- مدیرکل بازرسی استانداری تهران از بازدید سرزده از ادارات این استان خبر داد.
ارومیه - وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه از نمایشگاه صنایع دستی استانهای شمال غرب کشور در ارومیه بازدید کرد.
شهردار منطقه ۱۲ از بازدید وزیر کشور از بازار تهران خبر داد و گفت: به دستور وزیر، رسیدگی به موضوعات بازار به‌طور جدی‌تر و عملی‌تر با محوریت استانداری تهران پیگیری خواهد شد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
اصفهان- معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از افزایش ۳۵ درصدی بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان در نوروز امسال خبر داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در چهاردهمین نمایشگاه خودرو قزوین گفت: با رشد تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل می توانیم شاهد افزایش تولید در ناوگان باری کشور باشیم.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه، به منظور مدیریت مصرف گاز، واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل بوده و امکان بازدید از این مجموعه وجود ندارد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه،واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بازدید اخیر نماینده فدراسیون جهانی اسکی، گواهی بین‌المللی پیست اسکی تمندر لرستان صادر شد.
به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های غرب کشور، مدیر امور شعب استانها، مدیر امور حراست و مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین به این استان ها سفر کردند.
استاندار تهران به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از موزه ملی فرش ایران بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد.
استاندار اربیل عراق در بازدید از اماکنی که برای زائران ایرانی اربعین امام حسین(ع) اختصاص داده شده، گفت که کادر درمان و نیروهای امنیتی در آمادگی کامل برای استقبال از زائران ایرانی هستند.
کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.
عصر دیروز استاندار مازندران طی بازدید سرزده در ورزشگاه وطنی حاضر شد و از پیشرفت و آخرین وضعیت این پروژه مطلع شد
در حاشیه بازدید محسن منصوری، استاندار تهران از مناطق سیل‌زده روستای جور، آردینه و وسکاره رودهن ویدیویی منتشر شده‌ای ببینید از برخورد متکبرانه‌ای که استاندار با شهروند سیل‌زده داشت. استاندار تهران خطاب به فرد سیل زده گفت: گیجی حرف نزن!
در حاشیه بازدید محسن منصوری، استاندار تهران از مناطق سیل‌زده روستای جور، آردینه و وسکاره رودهن ویدیویی منتشر شده‌ای ببینید از برخورد متکبرانه‌ای که استاندار با شهروند سیل‌زده داشت.
ایتالیا از جمله کشورهای قاره اروپاست که در حوزه تأمین انرژی به‌ویژه انرژی برق با مشکلات فراوانی دست به گریبان است و دولتمردان این کشور به تازگی ناگزیر شده‌اند برای مدیریت بهتر صنعت برق، تعرفه‌ها را به میزان چشمگیری افزایش دهند.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ