طبق اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی ایران آبان ماه سال جاری در کشور امارات برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی دایی تنها موفق شد در یک غرفه نمایشگاه صنایع غذایی حضور پیدا کند و بعد از لحظات کوتاهی، استقبال کم نظیر مردم برای گرفتن عکس و فیلم و امضا، جو سالن را بهم ریخت.
استقبال جمعیت از علی دایی در نمایشگاه صنایع غذایی
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دست گیلان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و فرش نفیس در موزه مردم شناسی رشت خبر داد و گفت: استقبال مردم از نمایشگاه‌های صنایع در گیلان کم نظیر است.
ارومیه - وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه از نمایشگاه صنایع دستی استانهای شمال غرب کشور در ارومیه بازدید کرد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 18 بهمن 1401 به مدت 4 روز با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی به صورت همزمان با حضور سفرای کشورهای دیگر و وزیر میراث فرهنگی در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.
دبیر نمایشگاه گردشگری از حضور استان‌های مختلف در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال خبر داد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از اختصاص ۲۰ میلیون تومان وام خرید صنایع دستی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب، و فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده بودند.
امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.
در آستانه شب یلدا نمایشگاهی از محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی کرمانشاه در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی در محوطه اداره کل بهزیستی استان گشایش یافت.
ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.
ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لیجستیک و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با حضور در مسجد کبود ایروان از نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان بازدید کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با حضور در مسجد کبود ایروان از نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان بازدید کرد.
اصفهان _ آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتل‌داری اصفهان برگزار شد.
الهام علی اف با حضور در بخش صنایع هوایی جمهوری اسلامی ایران، از تجهیزات و تولیدات داخلی کشورمان بازدید کرد.
نمایشگاه خودکفایی صنایع تولیدی کروز از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ شهریور به منظور بازدید قطعه سازان داخلی برگزار می‌شود.
ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور کشورهای عضو راه ابریشم برگزار می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ