پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو)
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران بعد از کسب یک مدال نقره در روز نخست، پنجمین طلای تیم ایران را در روز پایانی به خود اختصاص داد.
عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران بعد از کسب یک مدال نقره در روز نخست، پنجمین طلای تیم ایران را در روز پایانی به خود اختصاص داد.
پنجمین باخت پیاپی تیم ملی بسکتبال با هاکان دمیر
پنجمین طلای کاروان ورزشی دانشجویان در سی و یکمین دوره یونیورسیاد چین را ناهید کیانی به نام خود ثبت کرد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که پنجمین رآکتور نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه اوکراین نیز از مدار تولید خارج شده است.
فارغ از شائبه‌ها در مورد حضور رضایی در انتخابات آتی مجلس، در فرصت یک هفته‌ای وزارت کشور به نامزدها مطابق با قانون جدید انتخابات، شگفتی‌سازی ناشی از حضور دقایق آخر ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس گرفته شده است.
پرسپولیس از دقایقی قبل در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف مس رفسنجان رفته است.
تیم پرسپولیس در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که 4 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
پارلمان پرتغال با اکثریت آرا فاجعه نکبت (اشغال فلسطین) به دست رژیم غاصب صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ را به رسمیت شناخت.
حسین صادقی هافبک فصل گذشته هوادار با عقد قرارداد یکساله به ملوان ملحق شد.
علیرضا خشکفا مدافع اندیمشکی که سابقه قهرمانی با ملوان بندر انزلی در لیگ دسته اول را دارد با نظر پورموسوی به جمع آبی پوشان دیار کارون پیوست.
پنجمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
تیم ملی نوجوانان ایران برای پنجمین بار به مسابقات جام جهانی نوجوانان صعود کرد
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
دو تیم ژاپن و کانادا در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ژاپن به پایان رسید.
شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در حاشیه بازدید از غرفه گروه‌ بهمن در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش بر رشد تولید خودروهای تجاری گروه بهمن تاکید کرد.
شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان تنها غرفه‌ مستقل بیمه‌ای در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش که در محل نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار شد حضور چشمگیری داشت.
استاندار کرمان پس از حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران(اکسپو 2023) از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران دیدن کرد.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.
پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.
مدیر پنجمین نمایشگاه کشاورزی آیفارم گفت: برای اولین بار در برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی، فضایی به صورت مستقل به شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه‌های مرتبط اختصاص داده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ