رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نصب سازه‌های جانبی سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی، این سکو برای آغاز عملیات پیش راه اندازی آماده می‌شود.
طبق لیست اپ استور، این اپلیکیشن، برای پیش‌ سفارش، موجود است و انتظار می‌رود روز پنجشنبه راه اندازی شود. در توصیف اپلیکیشن Threads آمده است: جایی که گروه‌ها گرد هم می‌آیند تا درباره موضوعات روز که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، تا آنچه که فردا، موضوع روز خواهد بود، بحث و گفتگو کنند.
برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند امیر قطر در اولتیماتومی به کیلیان امباپه به او اعلام کرده در صورتیکه همین حالا قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید نکند پیش از شروع پیش‌فصل فروخته خواهد شد.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهشگاه در آزمایشگاه جویشگر بومی، زیر ساخت‌های پژوهشی و فنی موتور جستجوی بومی را آماده سازی می‌کند.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
ارتش ژاپن سلسله اقداماتی را با توجه به اقدام کره شمالی برای راه اندازی برنامه ریزی شده اولین ماهواره این کشور به عمل آورد.
تا پایان ماه دی سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۷۰۷ میلیون دلار طرح معدن و صنایع معدنی تکمیل و آماده راه‌اندازی کرد.
در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است: با راه‌اندازی جاده جدید لاچین که قره‌باغ را به ارمنستان وصل می‌کند، چندین ارتفاعات فرماندهی، جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین منطقه وسیعی بین روستا‌های جاغازور و زابوخ در بخش لاچین تحت کنترل قرار گرفت.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
گیبل استیوسون قهرمان کشتی آزاد در سنگین وزن المپیک توکیو اعلام کرد که قصد دارد در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کند.
اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با توجه به فرصت پیش آمده، فعالیت خط هوایی کارگو از خوزستان به روسیه با هدف توسعه صادرات غیرنفتی به خصوص کشاورزی استان ضروری است.
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با سفیر نیکاراگوئه در ایران گفت: آمادگی برای راه‌اندازی ورزش‌های چوگان و زورخانه‌ای را در نیکاراگوئه داریم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه شفافیت آرای نمایندگان خبر داد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه شفافیت آرای نمایندگان خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: چهار ایستگاه کارگر، بوستان لاله، تقاطعی میدان ولیعصر (عج) و تقاطعی هفت تیر تا پایان سال آماده می‌شود.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
بهنام فرامرزیان مدیر حمل‌ونقل و کارنه تیر اتاق ایران از آمادگی این اتاق برای تاسیس کنسرسیوم مشترک حمل‌ونقلی با قزاقستان و راه‌اندازی سرویس رو-رو منظم میان بنادر این کشور و ایران خبر داد.
مدرس خیابانی اعلام کرد که شناورهای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای حمل و جابه‌جایی کالاهای تجار ایرانی به مقصد بنادر ونزوئلا در بازه زمانی هفته پایانی بهمن ماه امسال، آماده هستند.
جام ملت‌های 2023 قطر بار دیگر برنامه های لیگ برتر فوتبال ایران را دستخوش تغییر و تحول می‌کند.
پاشینیان همچنین با تایید مواضع منطقی کشورمان در گفتگوها برای بازگشت همه طرف ‌ها به برجام، افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان را تبریک گفت و راه اندازی آن را نشانگر اراده دو کشور در توسعه روابط و همکاریهای دو جانبه خواند.
کمیته‌ای با نام نظارت بر زیبا سازی معابر و اماکن عمومی در قطر راه‌اندازی شده تا این کشور حال و هوای جام جهانی به خود بگیرد.
آنتونی فائوچی: "نیمکره جنوبی فصل آنفولانزای بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. این فصل در آنجا زودتر آغاز شد. آنفولانزا همان طور که همه ما در طول سالیان متمادی تجربه کرده‌ایم می‌تواند یک بیماری جدی باشد به خصوص زمانی که فصل بدی داشته باشید".
نه شی و نه بایدن علاقه‌ای به راه اندازی درگیری ندارند که نزاعی که می‌تواند آسیب اقتصادی بیش‌تری را در داخل کشور ایجاد کند و تماس هفته گذشته نشان داد که آنان در ماه‌های آینده برای اولین دیدار رو در روی خود آماده می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ