کمیته‌ای با نام نظارت بر زیبا سازی معابر و اماکن عمومی در قطر راه‌اندازی شده تا این کشور حال و هوای جام جهانی به خود بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام خیابان جنب سفارت ژاپن در ایران، از خیابان «ب» به خیابان «یامامورا»، یعنی نام مرحوم «کونیکو یامامورا» مادر شهید «محمد بابایی» تغییر یافت.
هزاران صهیونیست برای چهاردهمین هفته متوالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو و کودتای قضایی او دست به تظاهرات زدند.
خیابان حافظ، دروازه شمیران و خیابان کریمخان چند خیابان قدیمی تهران هستند که بسیاری تصاویر روز‌های برفی این خیابان‌ها را در ذهن ثبت کرده‌اند.
عجیب‌ترین راه‌ها و خیابان‌های جهان را بشناسید. این خیابان‌ها به نوعی با همه خیابان‌ها متفاوت هستند و ویژگی‌های جذابی دارند.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.
سعید عزت‌اللهی در گفتگویی جالب با اشاره به حسرت‌هایش در قطر برای صعود، از روزهایی می‌گوید که در نوجوانی با آرزوی رونالدو شدن در خیابان‌های انزلی پشت سر گذاشته است.
یک قاتل سریالی در کشور آرژانتین که به کفتار معروف شده است از خلوتی خیابانها در جریان دیدار آرژانتین و کرواسی در جام جهانی قطر برای قتل یک نفر و مجروح کردن دو نفر استفاده کرد.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
تصاویری از حضور اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در خیابان‌های دوحه قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پس از پایان بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر ؛ طرفداران دو تیم فوتبال فرانسه و مراکش به خیابان‌های پاریس آمدند.
در فاصله چند ساعت تا شروع بازی فرانسه و مراکش، خیابان‌های منتهی به استادیوم البیت در تسخیر هواداران سرخپوش مراکشی است.
خوشحالی هواداران مراکشی ساکن هلند در شهرهای این کشور خیلی زود به درگیری با پلیس کشیده شد و مقامات هلندی نسبت به رفتارهای خرابکارانه در این کشور هشدار دادند.
دختر جوان ایرانی این روز‌ها به ستاره فوتبالی خیابان‌ها و فن فست‌های قطر تبدیل شده است.
تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ موفق شد با نتیجه ۲-۱ آمریکا را شکست دهد.
اردبیل- اردبیلی‌ها به دنبال برد شیرین تیم ملی ایران در دومین بازی از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جشن و شادی وصف‌ناپذیری را در خیابان‌های این شهر برپا کردند.
تبریز- بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مردم تبریز به خیابان‌های شهر آمده و به جشن و سرور پرداختند.
هواداران تیم ملی اکوادور پس از پیروزی برابر قطر، به خیابان های پایتخت این کشور ریختند.
یکی از خیابان‌های شهر «سانتا کلارا دل مار» در آرژانتین با هدف تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، به اسم «فلسطین» نامگذاری شد.
در حالی که فراخوانی برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر از سوی مردم ، توسط فدراسیون و وزارت ورزش منتشر نشده بود، امروز عکس هایی از همراهی اتوبوس تیم ملی با ماشین های شخصی و اهتزار پرچم منتشر شد!
طراح این نماد سیدحسین اجاقی، گرافیست ایرانی بوده که حالا طرح او در برابر چشم‌های همه مردم جهان قرار گرفته است.
این روزها معابر عمومی قطر رنگ و بوی جام جهانی را گرفته و در این میان پوسترهای نماد این دوره که توسط یک گرافیست ایرانی طراحی شده در همه جا دیده می‌شود.
در تهران خیابان سی تیر یکی از بهترین مکان‌های گردشگری برای افرادی است که علاقه به غذا دارند. این خیابان پر از غذا‌های متنوع و فست‌فود‌های خوشمزه است که می‌توان این غذا‌ها را از دکه‌های رنگی سیار تهیه کرد و در پیاده‌رو‌هایی که در آن‌ها میز و صندلی چیده شده است میل کرد.
در چهلمین روز درگذشت مهسا امینی خیابان های مرکزی تهران فضای ملتهبی را پشت سر گذاشت.
از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و ۹۰ روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ