عضو شورای شهر تهران گفت: چهار ایستگاه کارگر، بوستان لاله، تقاطعی میدان ولیعصر (عج) و تقاطعی هفت تیر تا پایان سال آماده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این معاونت برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
سمنان - وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در راستی حرکت به سمت خودروهای برقی ۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو تا هفته دولت در تهران راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
اردبیل- معاون وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت کشور گفت: قرارگاه مقابله با تهدیدات زیستی شمالغرب کشور با مرکزیت اردبیل راه اندازی می‌شود.
اهواز- معاون وزیر میراث‌فرهنگی از راه‌اندازی تله‌کابین در مناطق گردشگری شهرستان‌های ایذه و باغملک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، خط تولید سیستم‌های رهایش دارویی مبتنی بر PLGA را برای استفاده در آزمایشگاه به صورت برون‌تنی و درون تنی راه‌اندازی کرد.
مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: پنجره مجازی به منظور ایجاد ارتباط بر خط میان مردم و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور راه اندازی خواهد شد.
پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه شرقی و غربی خط ۴ مترو، حدود ۳۰ درصد به جمع مسافران کنونی این خط پُر مسافر افزوده شود.
حایری از ثبت چهار رکورد جدید درحوزه تولید برق کشور یعنی "ارتقای راندمان"، "افزایش ظرفیت تولید"، "راه‌اندازی نیروگاه‌های سیکل ترکیبی" و"تولید برق صنایع در سال ۱۴۰۱" خبرداد.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده های اصلی استان خبرداد.
سبزوار ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سبزوار از راه اندازی ۱۳ ایستگاه خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
مسئولان سیاسی و اجرایی دولت با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی وعده های مختلفی از جمله موضوع بنزین سفر و راه‌اندازی ۴ خط آبی به عراق، عمان و قطر دادند.
شهردار منطقه ۸ تهران از آغاز عملیات احداث و راه‌اندازی احداث ایستگاه بی آر تی فدک در این منطقه خبر داد.
مجری طرح خط لوله انتقال نفت‌خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه‌اندازی خط ۱۳۲ کیلوولت تأمین برق تلمبه‌خانه شماره ۴ گوره به جاسک خبر داد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به احداث ۱۶ ایستگاه ناتمام در خطوط ۶ و ۷ طی امسال و سال آینده گفت: پیگیر راه‌اندازی کامل خط مترو تهران ـ پرند تا پایان سال جاری هستیم.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به‌منظور اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه کد دستوری #۲۲*۱۳۷* را راه‌اندازی کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
یک بلاگر اوکراینی با راه‌اندازی یک کارزار اینترنتی، بیش از ۴ میلیون دلار برای خرید یک سامانه ضدپهپادی که نامش فاش نشده، جمع‌آوری کرده و آن را «شکارچی شاهد» نامیده است.
اسفندیار پور گفت:در طرح توسعه میدان منصوری، با عملیاتی شدن چاه‌های ۱۲۳،۱۲۲ و ۱۲۴ تولید در این میدان به ۴ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز رسید.
شرکت راه آهن از راه‌اندازی چهار رام قطار مسافری به طور فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد خبر داد و اعلام کرد ثبت نام این قطارها از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ