اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با توجه به فرصت پیش آمده، فعالیت خط هوایی کارگو از خوزستان به روسیه با هدف توسعه صادرات غیرنفتی به خصوص کشاورزی استان ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که چند ماهی است با اتخاذ برخی مواضع تند در حوزه سیاست داخلی از جمله لزوم برگزاری رفراندوم، راه‌اندازی سایت شخصی و همچنین دیدار‌های پیاپی در تلاش است خود را بار دیگر در فضای سیاسی کشور احیا کند و بر سر زبان‌ها بیندازد، اخیرا با انتشار مطلبی در سایت خود پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ و چینش کابینه یازدهم، با حرف‌های ضدونقیض مجددا توجه افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
در نشست ستاد اربعین جمعیت هلال‌احمر، بر لزوم استفاده و راه‌اندازی اپلیکیشن امداد و درمان سیار زائران ایرانی در خاک عراق و در ایام اربعین تاکید شد.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیران فرودگاهی باید در ایام عید استراحت کمتر و تلاش مضاعفی داشته باشند و مردم توسعه فرودگاه‌ها و بهبود کیفیت خدمات را لمس کنند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دهه آینده دهه ریاضت آبی در کشور است، بر ضرورت تهیه نقشه راه و الگوی برون رفت از بحران آب تاکید کرد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ باید تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی به جمع بندی برسد.
اردبیل- وزیر راه و شهرسازی گفت: سرعت گرفتن پروژه‌های نهضت ملی مسکن ضروری بوده و لازم است با پیگیری‌ها مشکلات متقاضیان در پرداخت و تامین تسهیلات مربوطه کمتر شود.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در سی وششمین کارگروه پایش برلزوم پیگیری ومساعدت وزارت صمت برای رفع کمبودها وتأمین نیازهای کامیون داران و رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد.
اهواز- خوزستان به عنوان یکی از کانون های اصلی پرنده نگری در کشور محسوب می شود و هر سال هزاران نفر برای دیدن پرنده ها به اهواز سفر می کنند اما این پتانسیل کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر لزوم ترویج و آموزش قانون اساسی، گفت: می‌توانیم در این زمینه مثلاً فرهنگسرای قانون اساسی، پارک قانون اساسی و یا موزه قانون اساسی راه‌اندازی کنیم.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یکی از ماموریت‌های دولت این است که با روسیه و کشورهای اوراسیا درباره مناطق آزاد مشترک اقدام ویژه و عملیاتی انجام شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: عدم نوسازی و حل مشکل املاک واقع شده در حریم راه آهن تهران -تبریز باید در دستور کار سومین جلسه شورای عالی نهاد قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران و راه آهن باید برای حل مشکل باغ راه حضرت فاطمه زهرا اقدامات لازم را انجام دهند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ما معتقد به لزوم خودکفایی در محصولات اساسی از جمله گندم هستیم، اما راه خودکفایی این محصولات، ایجاد محدودیت شدید برای محصولات جالیزی نیست.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کیفی سازی شرکتهای دانش بنیان موجود در استان مورد تاکید است و در راستای راه‌اندازی و حمایت از ایجاد شرکت‌های فناور دیگر نیز تلاش می‌شود.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر محدود سازی موقت اینترنت با هدف تأمین امنیت در کشور صورت می‌گیرد، مصداق عینی سنگربانی است.
زمان جدید بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نهایی شده اما هنوز «ستاد عالی» که محل نهایی کردن تمام تصمیمات پیرامون این دو رویداد است تشکیل نشده است.
رشد فزاینده‌ای که با راه‌اندازی پروژه‌های جدید پتروشیمی به لحاظ حجم و تنوع محصولات این صنایع حاصل می‌شود، بیش از پیش بستر را برای توسعه صنایع پایین دستی فراهم می‌آورد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در خصوص آخرین تحولات این کشور گفت: با بستن مسیر مذاکره نمی‌توان بحران سیاسی عراق را حل کرد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه جهاد اکبر مقاومت می‌خواهد تا انسان به پیروزی برسد،گفت: تنها راه کامیابی و موفقیت مقاومت و استقامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ