تا پایان ماه دی سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۷۰۷ میلیون دلار طرح معدن و صنایع معدنی تکمیل و آماده راه‌اندازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.
ارتش با هواپیماهای ۷۰۷ و سی‌۱۳۰ کمک‌های هلال احمر جمهوری اسلامی و مردم ایران را به دو کشور زلزله ترکیه و سوریه ارسال کرد.
سومین و چهارمین مرحله از کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم زلزله زده سوریه و ترکیه توسط دو فروند هواپیمای ۷۰۷ و سی۱۳۰ نیروی هوایی ارتش ارسال شد.
فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری از ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر با دو فروند هواپیمای سی ۱۳۰ و یک فروند هواپیمای ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبر داد.
فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری از ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر با دو فروند هواپیمای سی ۱۳۰ و یک فروند هواپیمای ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبر داد.
از ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر با دو فروند هواپیمای سی ۱۳۰ و یک فروند هواپیمای ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبر داد.
سرمای هوا مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی را به بیش از ۷۰۰میلیون مترمکعب در روز افزایش داده آن هم در شرایطی که پشتیبانی از این حجم مصرف در هرجای دنیا کار سختی است. اگرچه صنعت گاز در آماده‌باش کامل قرار دارد، ولی استان‌های شمال شرقی کشور با احتمال افت فشار روبه‌رو شده‌اند.
مراسم بزرگداشت و یادبود شهدای سانحه هوایی هواپیمای ۷۰۷، در پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد برگزار شد.
درسال زراعی جاری پیش بینی شده است حدود ۲۷میلیون رأس دام، بیش از یک میلیارد و ۴۰۰میلیون قطعه طیور معادل تقریباً ۱۰۰درصد و حدود دومیلیارد و ۷۰۰میلیون قطعه آبزی زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گیرند.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر انحرافات و قاچاق در حوزه داروهای وارداتی است. این داروهای وارداتی هنوز وارد لیست نشده‌اند که دلیل آن، عدم تامین منابع مالی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ