آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع بلاروس در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزرای دفاع بلاروس و ایران امروز تفاهمنامه همکاری نظامی امضاء کردند.
وزارت دفاع روسیه از رایزنی و گفت‌وگوی معاون وزیر دفاع این کشور با همتای ایرانی خود درباره اوضاع بین‌المللی و همکاری‌های نظامی خبر داد.
وزرای دفاع آمریکا و اوکراین طی تماس تلفنی درباره امنیت منطقه و پویایی میدانی کی‌یف گفتگو کردند.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
وزرای دفاع ایران و قزاقستان در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین حضور در جمع وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای که به میزبانی دهلی نو برگزار شد گفت: توجه دکترین سیاست خارجی ایران به عضویت در نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی است
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با ژنرال «لی شانگ فو» وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه 25 آوریل سال جاری در مسکو برگزار شد.
مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه در مسکو برگزار شد.
وزرای دفاع ایران، روسیه، سوریه و ترکیه بر لزوم ادامه مذاکرات چهارجانبه با هدف تحقق صلح و ثبات در سوریه تاکید کردند.
مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه در مسکو برگزار شد.
در ادامه روند آماده‌کردن زمینه عادی‌سازی روابط بین آنکارا و دمشق، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد نشست چهارجانبه در سطح دفاعی و امنیتی در مسکو برگزار می‌شود.
وزرای دفاع عربستان سعودی و انگلیس پیرامون روابط راهبردی دوجانبه و تقویت همکاری های نظامی دیدار و رایزنی کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
خبرگزاری رسمی قطر از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای آمریکایی خود خبر داد.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه امروز در تماسی تلفنی با «الکسی زرنیکوف» همتای اوکراینی خود، درباره تحولات اخیر در کی یف با وی گفتگو کرد.
وزرای دفاع روسیه و ترکیه امروز درباره تعلیق توافق صادرات غلات با یکدیگر رایزنی کردند.
وزرای دفاع ترکیه و جمهوری آذربایجان درباره مسائل دفاعی و امنیتی از جمله همکاری‌های آموزشی نظامی و صنایع دفاعی گفتگو کردند.
رسانه ها از گفتگو میان وزرای دفاع روسیه و آمریکا در خصوص موضوع اوکراین خبر می دهند.
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای آمریکایی خود خبر داد.
در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه همکاری با صنایع دانش‌بنیان به‌خصوص در حوزه نظامی با صنعت خودرو، سامانه کنترل هوشمند یورو پنج با حضور وزرای دفاع و صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد.
حمیدحاجی‌اسماعیلی کارشناس مسائل اقتصادی گفت:بر اساس قانون تامین اجتماعی، شورای عالی کار باید با توجه به نرخ تورم رسمی، سبد معیشتی استخراج شده در شورای عالی کار و سایر پارامتر‌های دخیل در تعیین مستمری، میزان افزایش مصوب را اعمال کند، اما این کار تاکنون انجام نشده، این درحالیست که منابع برای اجرای این کار در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و دولت در این کار دخل و تصرفی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ