این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
شرایط جسمانی سرمربی استقلال، روز جمعه به هم ریخت و همین مسئله نگرانی هواداران را در پی داشت.
استوری حمایتی یحیی گل محمدی درباره کریم باقری که هیچ توضیحی ندارد را چگونه باید تفسیر کرد.
یکی از نخستین خویشاوندان خرس‌ها کمتر شبیه گریزلی و بیشتر شبیه راکونی بود که به خرد کردن صدف حلزون علاقه داشت. این پستاندار که توسط دیرین‌شناسان Eoactos vorax نامیده شد، روشن میکند چگونه گروهی که شامل راسو‌های متعفن، راکون‌ها، خرس‌ها و حتی خوک‌های آبی می‌شود، حدود ۳۲ میلیون سال پیش با به اوج رسیدن عصر پستانداران، شروع به پیدایش کردند.
متخصص تغذیه گفت: رژیم‌های غذایی روزه‌داری متناوب علیرغم کارایی بالا، اما در برخی افراد اثر عکس دارد؛ برخی به این دلیل که ساعاتی از روز را گرسنه می‌شوند و یا با محدودیت کالری مواجه‌اند، در بازه زمانی آزاد بی‌رویه غذا می‌خورند و کالری بیشتری دریافت می‌کنند و چاق‌تر از قبل می‌شوند.
طالبان در ترکیب دولت خود که فراگیر نیست و مخالفان زیادی دارد، هنوز وزیر یا مسئولی برای ورزش انتخاب نکرده است! طالب ها با ورزش بیگانه اند و مشخص نیست فدراسیون فوتبال این کشور چگونه فعالیت می‌کند
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
«اسکات بولتون» (Scott Bolton)، پژوهشگر ارشد پروژه جونو، در بیانیه پیش از پرواز گفت: آیو، آتشفشانی‌ترین جرم آسمانی است که در منظومه شمسی می‌شناسیم. با مشاهده آن به مرور زمان در گذر‌های متعدد، می‌توانیم ببینیم که چگونه آتشفشان‌ها تغییر می‌یابند، چقدر فوران می‌کنند، چقدر روشن و داغ هستند، آیا به یک گروه مرتبط هستند یا فعالیت آن‌ها انفرادی است و آیا شکل جریان گدازه آن‌ها تغییر می‌کند یا خیر.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
این ربات که ایو (EVE) نام دارد می‌تواند اشیاء را بردارد و جعبه‌ها را بسته و باز کند و برای کار در کنار انسان‌ها طراحی شده است.
این ربات که ایو (EVE) نام دارد می‌تواند اشیاء را بردارد و جعبه‌ها را بسته و باز کند و برای کار در کنار انسان‌ها طراحی شده است.
کارین سندستروم (Karin Sandstrom) عضو تیم PHANGS از دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: نواحی که در تصویربرداری هابل کاملاً تاریک هستند در این تصاویر جدید فروسرخ با جزئیات بسیار عالی می‌درخشند و به ما این امکان را می‌دهند تا بررسی کنیم که چگونه غبار موجود در محیط میان ستاره‌ای نور حاصل از تشکیل ستارگان را جذب کرده و آن را مجدداً در طیف مادون قرمز ساطع کرده است.
Markmitchelli میلیون‌ها سال پس از مرگش در سال ۲۰۱۷ کشف شد. این دایناسور زره پوش آنقدر به خوبی حفظ شده است که می‌توانیم تصور کنیم که در زندگی چگونه به نظر می‌رسید.
در پرطرفداران عکس جهان لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، جام جهانی قلابی را بالای سر می‌برد، اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
ناسا با انتشار تصویری از یک کهکشان مارپیچی به رنگ پرچم برزیل درگذشت پله، اسطوره‌ فوتبال جهان را تسلیت گفت.
گل تماشایی ابوبکر به صربستان ابتدا توسط کمک داور آفساید اعلام شد ولی با دخالت وی ای آر و به کمک تکنولوژی نیمه خودکار آفساید، گل مورد تایید قرار گرفت.
«فلسطینی‌ها در صورتی می‌توانند دولت نتانیاهو را تحت فشار قرار دهند که معطوف به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز باشند و در عین حال، ایران نیز باید وارد گفتگو‌های منطقه‌ای با کشور‌های عربی و دیگر طرف‌ها نظیر کشور‌های اروپایی شود. در واقع، ایران باید دیپلماسی خود را به سمت و سویی ببرد که به مثابه یک تهدید از جانب اسرائیلی‌ها و لابی‌های متحدِ آن معرفی نشود. اگر این اتفاقات بیفتند، نتانیاهو تا حد زیادی یک بازنده خواهد بود با این حال اگر عکس آن اتفاق بیفتد، وی قطعا یک برنده خواهد بود.»
در دقیقه 23 بازی دخالت وی ای آر باعث شد تا اینتر از یک پنالتی مسلم محروم شده و بارسلونا از دریافت یک گل احتمالی نجات پیدا کند.
ورزشگاه دو مسابقه ایران مقابل اروگوئه و سنگال مشخص شده؛ ورزشگاه‌هایی در شهرهای سنت‌پولتن و مولدینگ.
این اقدام باشگاه استقلال برخلاف آنچه که تصور می‌شود به منزله فسخ نیست چرا که در این حالت بازیکن مدنظر همچنان تحت قرارداد باشگاه است.
مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی و جوان منچستریونایتد، بهترین فرصت برای باز کردن دروازه برایتون را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ