هیچ چیز مشخص نیست و این موضوع در حد گمانه زنی است. تا زمانی که رای صادر و ابلاغ نشود نمی‌توان گفت رای نصف خواهد شد یا در کل چه مبلغی کم می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
شهاب میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفت: صرفا پس از قرائت کیفرخواست، سوالاتی درباره موضوع پرونده از خانم محمدی پرسیده شد که ایشان پاسخ دادند و در نهایت ختم جلسه اول اعلام و مقرر شد تاریخ جلسه بعدی متعاقبا اعلام شود. در پایان هم هرچقدر ما درخواست کردیم که توضیحاتمان را به سمع و نظردادگاه برسانیم، متاسفانه هیچ فرصتی به ما داده نشد.
وکیل ریکاردو ساپینتو به ایران آمده تا مذاکرات برای تمدید قرارداد این سرمربی برگزار شود.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از حضور وکیل ساپینتو در ایران و برای تمدید قرارداد خبر داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از حضور وکیل ساپینتو در ایران و برای تمدید قرارداد خبر داد.
ایستگاه وکیل‌الرعایای شیراز در نزدیکی بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل واقع شده‌است. این ایستگاه برگرفته از معماری ایرانی در دوران زندیان است و جزو زیباترین ایستگاه‌های مترو در ایران محسوب می‌شود.
ایران من | کاروانسرای وکیل و کاروانسرای گنج‌علی خان
علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری نوشت: با قدری اغماض برنامه‌ای که از سوی آقای زارع‌پور اعلام شده، چیزی نیست جز یک «کاپیتولاسیون اینترنتی»؛ یعنی دادن امتیازات و حقوقی مضاعف به شهروند خارجی درحالی‌که شهروند ایرانی از همان امتیازات و حقوق به شکل عمومی محروم است.
۲۰ هفته از لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران می‌گذرد و اولین خصوصیت آن در ذهن مخاطب عمدتا جوان، دعوا و اعتراض و جنجال و اتهام در ورزشگاه‌های خالی بوده است. ارکان قضایی فدراسیون توان بازگرداندن اخلاق به رقابت‌ها را ندارند...
اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) جشنواره «قلم وکیل» را در چارچوب گفتمان‌سازی در نهاد وکالت و اعتلای این نهاد صنفی برگزار می‌کند.
سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری، به صحبت‌های سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره تشکیل پرونده برای فرزندان بی‌حجاب مسئولان در خارج از کشور اشاره می‌کند و درباره شرح حقوقی چنین اقدامی می‌گوید: طبق قانون مجازات اسلامی، هر ایرانی در هرجای دنیا که مرتکب جرم شود، دادگاه‌های ایران ذیل ۵ قانون مجازات اسلامی، می‌توانند با او برخورد کنند و در قانون هم قید شده هر شخص ایرانی یا غیرایرانی خارج از قلمرو ایران مرتکب یکی از جرائم زیر یا جرائم معین در قوانین خاص شود، طبق قوانین جمهوری اسلامی محاکمه و مجازات می‌شود. بعد هم به یک‌سری از جرائم خاص اشاره کرده؛ ولی هر ایرانی در هرجای دنیا مرتکب عملی شود که در ایران جرم است، دادگاه‌های جمهوری اسلامی صلاحیت رسیدگی به این جرم را دارند.
رسول کوهپایه‌زاده، وکیل رضا اسلامی از لغو حکم مجازات تکمیلی رضا اسلامی موکل خود خبر داد. کوهپایه‌زاده در این باره عنوان کرد: دیوان عالی کشور در شهریور ماه امسال درخواست اعاده دادرسی را درباره مجازات تکمیلی ایشان مبنی بر محرومیت از تدریس و پژوهش در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه شهید بهشتی را پذیرفت و رای را نقض کرد. پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داده شد.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.
رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند
وکیل شروین حاجی‌پور با تایید توئیت خود گفت: روند تحقیقات پرونده موکلم شروین حاجی‌پور محرمانه است فعلا در همین حد بدانید که قرار بازداشت به وثیقه تبدیل شده و ایشان آزاد شدند و کنار خانواده هستند.
شب گذشته بیشتر از همیشه به فوتبال ایران ثابت شد که تکنولوژی داور ویدیویی می‌تواند چه نقش پررنگی را در فوتبال ایران ایفا کند.
بخشش محکوم به قصاص به حرمت امام رضا(ع)
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی سوئیس، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو کشور بر پایه منافع متقابل، در عرصه‌های مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری جام ملت‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ فوتسال آسیا و همچنین زمان جام باشگاه‌های فوتسال این قاره را اعلام کرد.
ماجرای عجیب وکیل ایتالیایی ایران در پرونده ویلموتس
روزبه وثوق احمدی ادعای فغانپور درباره شکستن رای غرامت ویلموتس را تکذیب کرد
دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون ایران را به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم کرد که البته نصف رای فیفاست. این بلژیکی قبلا حدود ۲میلیون یورو هم گرفته بود! همسر ویلموتس وکیل او بود...
وکیل مدافع مراد طاهباز زندانی دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی و آمریکایی و یکی از متهمان پرونده فعالان محیط زیست امروز به مرخصی آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ