ارسلان مطهری مهاجم استقلالی‌ها از ابتدای فصل تاکنون هیچ مبلغی را از باشگاه دریافت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
ارسلان مطهری با اظهاراتی بسیار تند و کم سابقه، مدیران استقلال را متهم به عملکرد ضعیف کرد.
ارسلان مطهری با اظهاراتی بسیار تند و کم سابقه، مدیران استقلال را متهم به عملکرد ضعیف کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
جواد نکونام با استفاده از کوین یامگا در فاز هجومی ترکیب استقلال مقابل پیکان را مشخص کرد.
جواد نکونام با استفاده از کوین یامگا در فاز هجومی ترکیب استقلال مقابل پیکان را مشخص کرد.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
علی مطهری نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
حمید مطهری و رحمان رضایی، اولین تمرین خود به عنوان مربی در تیم ملی را پشت سر گذاشتند.
مهاجم متعصب استقلال با یک نمایش قابل قبول برابر تراکتور، خودش را برای روزهای حساس آینده آماده می‌کند.
مهدی قایدی، ستاره استقلال، که در هفته های اخیر موفق به گلزنی نشده بود گل اول تیمش در بازی امروز را به ثمر رساند.
اکبر صادقی توضیحاتی درباره دلیل عدم حضورش در اردوی نساجی مازندران در دوران حضور حمید مطهری ارائه داد.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
مطهری پیش از این دستیار اول مجید جلالی و یحیی گل‌محمدی بوده است و به نظر می‌رسد دستیار اول قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران باشد.
ارسلان مطهری با زدن یک گل دیگر در دربی به رکورد علی جباری و غلامحسین مظلومی می‌رسد.
وی ادامه داد: در سال ۹۴ بر اساس سند به دست آمده، طرح حمله به حرم‌های مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاهچراغ (ع) و چند مسجد اهل سنت با هدف ایجاد ناامنی و ایجاد اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی طراحی شده بود که با توجه به قدرت و توان مجموعه اطلاعات کشور این حملات خنثی شد.
سعید مهری می گوید استقلالی‌ها می خواهند زمانی که به صدر جدول می رسند، طوری نتیجه بگیرند که اختلافشان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.
علی مطهری گفت: «من معتقدم بعد از رفتن آیت الله هاشمی، کشور دچار آشوب‌های زیادی شده است؛ آشوب‌های دی‌ماه ۹۶، آبان ۹۸ و آشوب‌های اخیر را مشاهده کردیم و فکر می‌کنم اگر آقای هاشمی بود، نمی‌گویم به هیچ وجه آشوبی نداشتیم، اما ایشان تدبیر و تعادل ایجاد می‌کرد. مردم احساس می‌کردند گاهی حرف‌های آنان از زبان آقای هاشمی گفته می‌شود، یک نوع تخلیه روانی می‌شد و آقای هاشمی نوعی سوپاپ اطمینان بود».
«اصول و قواعدی داشتم که باعث شد تا امسال به سراغ سرمربیگری نروم اما حالا از تصمیمی که گرفتم، کاملا راضی هستم.»
عباس عبدی با اشاره به دلایل مهاجرت پزشکان، گفت: انگیزه و دلایل پزشکان در این باره گوناگون است، یک بخش این است که آن‌ها نخبه‌ترین گروه حرفه‌ای در ایران هستند و سطح حرفه‌ای آنان نیز بسیار بالا است، به طوری که قابل مقایسه با هیج حرفه دیگری در ایران نیست و اعتبار پزشکی ایران در جهان بالا و قابل قبول است، ولی همواره بویژه در چند سال گذشته پزشکان از سوی حاکمیت مورد بی مهری قرار گرفته اند و در این زمینه توجه کافی به نظرات و مطالبات جامعه پزشکی نشده است.
جواد منافی می‌گوید به زعم او اعضای تیم پیکان 10 دقیقه روی سر داور ریختند و مانع از گرفتن پنالتی برای نساجی شدند.
فرشاد پیوس به دفاع از مهاجم استقلال پرداخت و از مدیران باشگاه‌ها خواست تصمیماتی حرفه‌ای برای دفاع از موقعیت هر دو بخش داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ