مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول توسط پارکبانان هم گفت: پارکبابانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند؛ بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند این مبلغ دریافت می‌شود به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای را ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل دورتموند به انتقاد شدید از شاگردانش پرداخت.
شبکه مستند صدا و سیما روز ۲۳تیر ۱۴۰۲ یک مستند ۵۶دقیقه‌ای به نام «وجه الضمان» منتشر کرد که به صندوق توسعه ملی پرداخت.
شبکه مستند صدا و سیما روز ۲۳تیر ۱۴۰۲ یک مستند ۵۶دقیقه‌ای به نام «وجه الضمان» منتشر کرد که به صندوق توسعه ملی پرداخت.
وزیر نیرو گفت: برای تبادل برق با روسیه دو مسیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان-گرجستان را دنبال کرده‌ایم و در حال مذاکره نهایی و اجرا هستیم، همچنین تبادل برق بدون پرداخت وجه با برخی همسایگان را دنبال می‌کنیم.
یکتا مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: پرداخت قبوض مختلف هیچ کارمزدی ندارد؛برداشت اسکناس از خودپردازها هم به هیچ وجه برای مردم کارمزدی ندارد.
مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: برداشت وجه نقد از خودپردازها هیچ کارمزدی نداشته و کارمزد وجه نقد در صورتی است که از یک شعبه بانک دیگر پول دریافت کنید.
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: از سال ۲۰۱۸، وزارت امور خارجه آمریکا مجوز تعدادی معافیت تحریمی را در مشورت با کنگره صادر کرده است که به عراق اجازه می‌دهد تا هزینه واردات برق از ایران را با انتقال وجه به حسابی محدود در عراق بپردازد. او اضافه کرد: بر اساس تحریم‌های ایالات متحده، این وجوه فقط برای معاملات بشردوستانه و سایر مبادلات غیرتحریمی (برای ایران) قابل دسترسی است.
سوالات متداول در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های انتقال وجه، خرید و پرداخت قبض منتشر شد.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان درخصوص مبالغ پرداختی مازاد بر وجه کارخانه ای خودرو، ایران خودرو در اطلاعیه ای، جزییات پرداخت های قانونی از جمله بیمه، مالیات و عوارض را تشریح کرد و مشتریانی که تعهدات آنان معوق شده را از پرداخت مبلغ مالیات و عوارض ماده ۲۸ معاف دانست.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند، روشن نیست.
طبق مصوبه مجلس، التزام به پرداخت وجه به برندگان مسابقات سوارکاری، تیراندازی و شمشیربازی و مسابقه با تانک، هواپیما و سایر ادوات جنگی که کاربرد نظامی و دفاعی دارد، مشمول جرائم قمار نمی‌شود.
طبق مصوبه مجلس، التزام به پرداخت وجه به برندگان مسابقات سوارکاری، تیراندازی و شمشیربازی و مسابقه با تانک، هواپیما و سایر ادوات جنگی که کاربرد نظامی و دفاعی دارد، مشمول جرائم قمار نمی‌شود.
سرپرست آلومینیوم پس از دیدار با هوادار، به انتقاد از عملکرد داور این مسابقه پرداخت.
رئیس اتاق اصناف ایران بر ضرورت تخصیص و پرداخت وجه وصولی یک در هزار تبصره ۲ ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم تاکید کرد.
در شرایطی که بلوکه کردن بخشی از وام ممنوع است و طبق بخشنامه بانک مرکزی، در سال جاری نباید وثیقه هیچ وامی وجه نقد یا سپرده باشد، مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک اقتصاد نوین در روند پرداخت تسهیلات بیانگر این است که بخشی از وام بلوکه و وثیقه نقدی در کنار سایر وثایق نیز گرفته می‌شود.
یک کارشناس اقتصادی گفت: مالیات بر ارزش افزوده با آبشاری کردن مالیات برای تولیدکننده و همچنین عودت ندادن وجه پرداخت شده توسط تولیدکننده، تأثیر بسزایی در کاهش سرمایه در گردش تولید دارد.
وزیر بهداشت گفت: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن به یک مسئله سیاسی تبدیل شده بود و عده ای آن را به FATF گره زده بودند.
وزیر بهداشت گفت: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن به یک مسئله سیاسی تبدیل شده بود و عده ای آن را FATF گره زده بودند.
جلسه وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور، در خصوص توقف یا عدم توقف محاسبه خسارت تأخیر تأدیه وجه چک با صدور حکم اعسار از پرداخت محکوم‌به یا تقسیط آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.
موضوع خسارت معنوی از جمله مباحث پرچالشی است که در اصول، قوانین و مقررات کنونی به اصل لزوم جبران آن برای زیان‌دیده تصریح گردیده؛ اما در خصوص چگونگی جبران و نحوه ارزیابی آن تعیین تکلیف نشده است. در سیستم‌های حقوقی کشور‌های مختلف، راهکار‌هایی برای جبران خسارت معنوی در نظر گرفته شده، ولی ملاک و معیار ثابت و مشخصی در باب شیوه‌های جبران خسارت معنوی ارائه طریق نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ