اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل اینکه این تیم دیر به قائمشهر رفته، در نشست خبری مورد سوال قرار گرفت.
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت: روابط عراق و شورای همکاری مستحکم و قوی است.
عراق از درخواست رسمی این کشور به دبیر خانه سازمان همکاری اسلامی برای میزبانی از نشست اضطراری این سازمان در بغداد خبر داد.
سررمبی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران در اولین نشست خبری خود در تهران حاضر شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
دبیر شورای امنیت روسیه با تأکید بر اینکه آمریکا و انگلیس در صف نخست علاقه‌مندان به تداوم درگیری در اوکراین هستند، از مانع‌تراشی آمریکا در مسیر صلح اوکراین و روسیه خبر داد.
نشست خبری جشنواره رسانه‌ای آرمان با حضور دبیر جشنواره و خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار شد.
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد.
نخست وزیر ایتالیا و رئیس امارات پس از دیدار در دبی و رایزنی درباره همکاری های دوجانبه به ویژه در بخش انرژی، از ارتقای سطح روابط دوجانبه به شرکت راهبردی خبر دادند.
دبیر نشست رویداد Tim۲۰۲۳ از انعقاد قراردادهای فناورانه ۱۵ میلیون دلاری در رویداد نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
دبیر جشنواره فیلم رشد در نشست خبری این جشنواره بیان کرد قرار است توجه به اهمیت وجوه هنری و یا آموزشی آثار مورد بررسی قرار گیرد.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی معاونت علمی‌وفناوری از برگزاری نشستهای B۲B در حاشیه نمایشگاه گیاهان دارویی بین دانش بنیانهای ایرانی و تجار و سرمایه گذاران خارجی خبر داد.
ستاد امر به معروف با صدور اطلاعیه‌ای درباره خبر ارسالی خود از محتوای جلسه رئیس این ستاد با مسئولان حجاب و عفاف دستگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرده و گفته محتوای نشست به صورت کامل و دقیق پیاده نشده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست با دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از راه‎اندازی قرارگاه مهارت آموزی در این سواحل خبر داد.
رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرد.
رییس فدراسیون کشتی یک روز بعد از انتخابات پرخبر کمیته ملی المپیک در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ