ستاد امر به معروف با صدور اطلاعیه‌ای درباره خبر ارسالی خود از محتوای جلسه رئیس این ستاد با مسئولان حجاب و عفاف دستگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرده و گفته محتوای نشست به صورت کامل و دقیق پیاده نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: عکس‌العمل به موقع مردم در کنار نیروهای امنیتی باعث دستگیری تروریست شده است.
استاندار فارس گفت: ۲ مجروح حمله تروریستی شاهچراغ در اتاق عمل هستند و حال عمومی سایرین نسبتا خوب است.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
آندره اونانا بعد از جنجالی که با فریاد زدن بر سر هری مگوایر در بازی دوستانه منچستریونایتد ایجاد کرد می‌گوید وقتی درون دروازه می‌ایستد از هم‌تیمی‌هایش انتظار بالایی دارد.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره شرط دریافت گذرنامه زیارتی توضیحاتی ارائه داد.
علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت سردار آزمون گفت: آزمون ۲ روز پیش در یکی از جلسات تمرینی باشگاه لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد و بلافاصله وارد پروسه درمانی شد.
علی اکبر فسایی در این مورد گفت: یکی، دو موردی که در سنوات گذشته در این ارتفاعات احداث شده بود با هماهنگی‌های قضائی تخریب شده است.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.
مدیرکل بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: پروانه‌های کسب جدید نیازی به امضا توسط اتحادیه‌ها ندارد و متقاضیان بعد از صدور می‌توانند فایل آن را در تلفن همراه خود دریافت کنند.
رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی درباره مدارس مجاز به دریافت شهریه از والدین را ارائه کرد.
روز گذشته وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب گلایه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده بود را ملغی‌اثر اعلام کرد اما این اقدام هم موجب جلب رضایت نمایندگان نشد و امروز وزیر کشور برای ادای توضیحاتی در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.
معاون برنامه ریزی و پایش عملکرد ستاد ملی جمعیت به بیان توضیحاتی درباره ضعف وزارت بهداشت برای نشان دار کردن زوج های نابارور پرداخت.
با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک  باید این امر صورت گیرد و ورزشکاران ما سلاح به روز را در اختیار داشته باشند.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دبیر ستاد حقوق بشر همچنین تاکید کرد: سلامتی، ایمنی و امنیت زندانیان در درجه بالای اهمیت برای سازمان زندان‌ها قرار دارد.
توضیحات سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از حمله موشکی و پهپادی به مقرر تروریستهای تجزیه طلب در کردستان عراق را مشاهده می‌کنید.
میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین: ما به عراق در موضوع برق، آب و ساخت گیت‌ها کمک کردیم. وقتی سفرها شروع شد مشاهده کردیم که عراق ظرفیت لازم را ندارد. با مشاهده مشکلات در مرزهای ایران، به سمت عراقی پیام داده شد که از ظرفیت گیت‌های ایران استفاده شود اما طرف عراقی با این موضوع هم مخالفت کرد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در ارتباط با واکسیناسیون دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس، توضیحاتی ارائه داد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در ارتباط با نحوه بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ