نشست خبری جشنواره رسانه‌ای آرمان با حضور دبیر جشنواره و خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادیز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل لچه برنده عجیب ترین جام دنیا شد!
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
در بین تندیس‌های موآی تعدادی از آن‌ها در یک ردیف روی سکویی واقع شده‌اند که به آن‌ها در زبان محلی «ئاهو» گفته می‌شود. آن‌ها در جشن‌های مذهبی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. مناطقی که این مجسمه‌ها در آن قرار دارد در گذشته مکان مقدسی برای بومیان به شمار می‌رفت.
یکی از سوالاتی که ممکن است در صحرا یا ساحل دریا ذهن ما را درگیر کند، این است که اگر شن‌ و ماسه را کنار بزنیم، به چه چیزی می‌رسیم؟ ممکن است یک جنگل یا بستر یک رود دریاچه بزرگ ما قبل تاریخ زیر پای ما باشد.
شاید باورش عجیب باشد اما عنوان «بزرگ‌ترین آینه طبیعی جهان» به درستی به دریاچه نمک بولیوی داده شده است.
مفتی یمن ضمن محکومیت و انزجار شدید نسبت به هتاکی به قرآن کریم در سوئد، خواستار قطع رابطه با کشورهایی شد که در آن به کتاب خدا هتاکی می‌شود.
آنهایی که باید به ویژه مراقب آنها باشید عنکبوتیان هشت پا هستند که به خانواده Theridiidae و Sicariidae تعلق دارند، زیرا خطرناک ترین آنها هستند. اولی به طور کلی در ایران فراوانتر است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خرمشهر به پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران مبدل شده است و این حماسه باید جای خود را در دنیا پیدا کند.
ریکاردو ساپینتو پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده و حذف احتمالی استقلال از آسیا، یک پست اینستاگرامی را منتشر کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در کاشت نهال گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها و ضرر و زیان ناشی از تخریب محیط زیست باشیم.
یزد- وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه ها را پیش ببرد و در این زمینه به طور حتم از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.
محمود فکری در خصوص اتفاقات رخ داده برای استقلال و سیاوش یزدانی واکنش نشان داد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تفرقه از دید قرآن و در بیان خدا یعنی در پرتگاه آتش بودن و ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم. وحدت و انسجام داخلی هم مال یک گروه و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور است.
نماینده مردم تبریز اظهار داشت: نکته دوم این است که باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. بازهم در قرآن دستور است که «وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.
زنجبیل بزاق انسان را تحریک و به تولید صفرا کمک می‌کند
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از عدم استقبال مسئولان ورزش از تیم قهرمان دنیا انتقاد کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در همه جای دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند و خواسته مردم آن است که باید انتقام خون شهدا گرفته شود.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سازمان ملی استاندارد محصولات و خدمات دانش‌بنیان را باید برمبنای استانداردهای دنیا انطباق بدهد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است.
درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.
جولن لوپتگی، سرمربی سویا، عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی را تحسین کرد ولی گفت که به چیزی جز پیروزی بر این تیم در بازی فردا فکر نمی کند.
لسترسیتی سومین پیشنهاد چلسی برای خرید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم را رد کرد. پیشنهادی که گفته می‌شود ارزش آن 80 میلیون یورو بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ