دبیر نشست رویداد Tim۲۰۲۳ از انعقاد قراردادهای فناورانه ۱۵ میلیون دلاری در رویداد نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و دانشگاه هنر شیراز تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.
با انعقاد قراردادی که میان یک شرکت دانش بنیان و شهرداری شهر کاپان در ارمنستان، قرار است از کیسه زباله‌های پلی اتیلنی زیست تخریب‌پذیر و آنتی باکتریال این شرکت در شهر کاپان استفاده شود.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس بار دیگر به انتقاد از قانون سقف قراردادها پرداخت.
حمید سجادی با انتقاد از شرایط قراردادی بازیکنان شاغل در لیگ برتر خواهان بازنگری در آن شد.
با انعقاد قراردادی میان دو شرکت توسعه‌دهنده باتری نانویی و تولیدکننده خودروهای سنگین الکتریکی، قرار است از باتری‌های حاوی گرافن در ناوگان جمع‌آوری زباله در اروپا و آمریکای شمالی استفاده شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قرارداد کارگران حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قراردادها حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
به منظور بررسی «نحوه انعقاد قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در فوتبال کشور» هیأت بازرسی در فدراسیون فوتبال مستقر شد.
گرگان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اجرای ناقص قوانین که منجر به افزایش چند برابری قیمت تمام شده مسکن شده است، گفت: باید نرخ قراردادهای قانون جهش تولید مسکن بازنگری شود.
هنوز فصل جابه‌جایی اقشار اجاره‌نشین آغاز نشده و تقریبا از اوایل خردادماه جابه‌جایی‌ها شروع می‌شود اما با توجه به نوسانات اقتصادی و توان مالی مستاجران، این انتظار از مالکان وجود دارد که در انعقاد قراردادهای جدید شرایط خوش‌نشین‌ها را درک کنند.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم چنین قراردادی را امضا نمی کرد.
نواف بوشل، مدافع راست تیم الفتح، با امضای قراردادی برای مدت 5 سال به النصر پیوست.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
استیو نیکول، بازیکن سابق لیورپول، نسبت به جذب کودی خاکپو با قراردادی 44 میلیون پوندی انتقاد کرد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از انعقاد قرارداد با امدادگران دارای درجه ایثار خبر داد و گفت: مراحل استعلام و بررسی پرونده امدادگران در حال انجام است.
عالی، از تلاش در جهت کاهش قیمت داروها و واکسن‌ها با انعقاد قراردادهای دوجانبه با تولیدکنندگان و واردکنندگان داروهای دامی با همکاری سازمان دامپزشکی کشور خبر داد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بر لزوم همکاری وزارت امور خارجه با ستاد کل نیروهای مسلح در انعقاد قراردادهای عدم تعرض بین ایران و کشورهای همسایه تأکید کرد.
نسبت به اهد‌ای جنین، قانون اهد‌ای جنین به زوجین نابارور، مصوب ۲۹ تیر ۱۳۸۲، تصویب و لازم‌الاجرا شده است. از این‌رو، نظر به فقدان قانون خاص نسبت به استفاده از رحم جانشین، اقدام والدین ژنتیکی و حمل‌کننده جنین یا اشخاص ثالث، نوعا مبتنی بر انعقاد قرارداد خصوصی د ر چارچوب ماده ۱۰ قانون مدنی و با رعایت الزامات مربوط به قواعد عمومی قرارداد‌ها و تجویز شرعی حاصله، حسب مورد است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از در حال انجام بودن انعقاد قراردادهایی تا سقف ۳۰۰ میلیارد تومان برای ورود تجهیزات جدید به شبکه آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد.
مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.
تبریز- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: قراردادهای چند میلیاردی با برخی دانشگاه در موضوع احیای دریاچه ارومیه ودیگر مسائل محیط زیستی انعقاد شد اما متأسفانه خروجی کار چندان مشکل گشا نبود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، به شکل غیرمستقیم از جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس به‌خاطر کم نکردن دستمزدشان انتقاد کرد. او رئیس لالیگا را هم مقصر ثبت قراردادهای عجیب بازیکنان بارسا در دوره مدیریت قبلی دانست.
مهدی تاج هنگام خروج از سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما با فریاد‌های زن سالخورده‌ای روبرو شد که به شدت او را مورد انتقاد قرار داد و بابت قرارداد‌های دوران حضورش در فولاد مبارکه، مدارکی را نشان می‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ