نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
سخنگوی اقتصادی دولت از صدور برگه های مالیاتی برای ۴۵ هزار خانه لوکس خبر داد و گفت: وزارت اقتصاد هم اکنون سهمادار هیچ بانک خصوصی نیست
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: انتصابات در بخش های مختلف دولت بر اساس کارآمدی بوده نه سلایق سیاسی؛ دولت در انتصابات نگاه سیاسی ندارد
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری هفتگی گفت: در پرونده قانون هوای پاک برای ۵ مسئول دولت سابق قرار جلب به دادرسی صادر شده است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند به خواست همگانی احترام گذاشته و به در عمل به این تکلیف قانونی پیشتاز باشند.
یک سخنگوی دولت آلمان امروز از دیدار «اولاف شولتز» صدراعظم این کشور با نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در روز پنجشنبه هفته جاری در برلین خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روزانه با خبرنگاران بار دیگر تأکید کرد که برجام در دستور کار دولت آمریکا قرار ندارد.
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت ارتباطی به شورای نگهبان ندارد و این شورا نسبت به جزییاتش، فارغ از اظهارنظر است.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: تا الان هیچ وزیری در ارتباط با پرونده علیرضا اکبری مطرح نبوده و هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است؛ این را ما تکذیب می‌کنیم.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: طرح آبرسانی سنندج به بهره‌برداری رسید. در فصل پاییز شاهد افتتاح طرح آبرسانی ۱۵۰۰ روستا بودیم.
نشست خبری سخنگوی دولت با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
سخنگوی دولت در نشست خبری: بیش از ۲۷۰۰ نخبه که از کشور خارج شده بودند به کشورمان بازگشتند.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: روال دشمنان جمهوری اسلامی ایران همیشه این بوده که وقتی از دشمنی ها، کارشکنی ها و تحریم ها ناامید می شوند دست به اقدامات تروریستی و شبه تروریستی می زنند.
نشست خبری سخنگوی دولت دقایقی پیش با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی دولت با اصحاب رسانه دقایقی قبل آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی آغاز شد.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
نشست خبری سخنگوی دولت دقایقی پیش در ساختمان کوثر ریاست جمهوری آغاز شد.
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: دولت ترکیه بهتر است دیدگاه خود را در خصوص تحولات در سوریه اصلاح و در جهت بازگشت صلح و ثبات و آرامش به سوریه نقش ارزنده و موثر خود را ایفا کند.
نشست خبری سخنگوی دولت در ساختمان کوثر ریاست جمهوری آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ