سررمبی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران در اولین نشست خبری خود در تهران حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش‌های ناکام دولت بایدن برای جدا کردن عربستان از محور رقیبِ آمریکا و همچنین افزایش هشدارها خطاب به نتانیاهو، از موضوعات مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه صدور ویزای نیمی از بازیکنان جهت شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در آمریکا مبهم است نمی‌توانیم با هر شرایطی در مسابقات شرکت کنیم.
دبیر شورای نگهبان گفت: وقتی که یاد خدا در جامعه‌ای زیاد شود، توجه خداوند نیز به آن جامعه بیشتر می‌شود و تلاش‌های صورت گرفته برای پیشرفت کشور برکت پیدا می‌کند و به نتیجه‌ای کامل‌تر می‌رسد.
دانشمندان اظهار داشتند: مدیریت علائم بی خوابی در سنین پایین تر ممکن است رویکرد موثری برای پیشگیری از سکته باشد. بررسی و طراحی استراتژی های کاهش خطر سکته مغزی از طریق مدیریت اختلالات خواب، باید در تحقیقات آینده مورد توجه قرار گیرد.
خسروپناه: طبق قانون موجود فردی که کشف حجاب کرده است مجرم بوده و ضابط قضایی باید آن را دستگیر کند و دادگاه تشکیل و خانم مکشفه برای خود وکیل بگیرد و در نهایت بر اساس قانون جریمه شود که با توجه به شمار مجرمین اجرای آن امکان پذیر نیست.
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
دبیر همایش ملی زنبور عسل گفت: با توجه به دمای هوا زنبورداران ناچار به کوچ تابستانه و زمستانه هستند اما متاسفانه با وجود پرداخت هزینه، باغداران از آن ها استقبال نمی کنند.
سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که نخست، وی در حالی از ضرورت‌های عبور از نظم کهن سخن می‌گوید که موضوع نظم نوین جهانی و مباحث مرتبط با آن سال‌هاست که بدون در نظر گرفتن ضرورت‌ها و چالش‌های آن در ادبیات سیاسی مقامات کشور جای گرفته است.
پخش عکس «فردین» در صدا و سیما مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی می‌گوید: فردین قهرمان دوم دنیا و آدم بسیار خوبی بوده و ضد انقلاب و منافق هم نبوده.
سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: با توجه به کارهای خوب و ماندگاری که طی سال‌های گذشته در زمان ریاست علیرضا دبیر انجام شده و بسیاری از کارها نیز نیمه تمام مانده است، معتقدم علیرضا دبیر قطعا در انتخابات حاضر می‌شود.
دبیر کل اکو گفت: کشورهای عضو اکو ۸ میلیون کیلومتر مساحت و نیم میلیارد نفر جمعیت را در خود جای داده اند، هدف این این که محیطی فراهم شود که منجر به رفاه و شکوفایی اقتصادی کشورها شود.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: با توجه به اینکه حکمی برای ریاست فدراسیون دریافت نکرده‌ام دو شغله نیستم.
دبیر ستاد سفر کشور گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و حجم قابل توجه سفرها به ویژه در نیمه جنوبی کشور، ستادهای اجرایی خدمات سفر ۳۱ استان با هدف تامین مراکز اقامتی و پذیرایی آماده‌باش هستند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: زنان در جمهوری اسلامی ایران در حوزه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... نقش قابل توجه و مهمی را ایفا می کنند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط یکسان در سیستان و بلوچستان از نظر بیماری آنفولانزا تمام مدارس استان به صورت حضوری ادامه خواهد داشت.
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
با توجه به صادر نشدن ویزا، اعزام تیراندازان به مسابقات قهرمانی جهان مصر به دوشنبه ۱۸ مهر موکول شد.
دبیر ستاد حقوق بشر با توجه به ضرورت استرداد محکومان و مجرمان، گفت: مجرمانی که اموال و سرمایه‌های عمومی و مردم را می‌دزدند و در کشور دیگری اقامت می‌کنند، باید به کشور مبدأ مسترد شوند.
دبیر ستاد حقوق بشر با توجه به ضرورت استرداد محکومان و مجرمان، گفت: مجرمانی که اموال و سرمایه‌های عمومی و مردم را می‌دزدند و در کشور دیگری اقامت می‌کنند، باید به کشور مبدأ مسترد شوند.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
با توجه به قیمت های نجومی اسکان در قطر، به نظر می رسد که راه‌اندازی پرواز مستقیم به قطر در روز بازی‌های ایران یک انتخاب اقتصادی باشد.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ