سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز ضمن تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ، از سفر «ولادیمیر پوتین» به ترکیه و چین خبر داد.
«یوری اوشاکوف» دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز به‌تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران جزئیات نشست چاره‌اندیشی برای مخاطرات بازار را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست کمیسیون برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دخیل در کنترل حوادث جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، گفت: تلفات جاده‌ای در سال ۱۴۰۱ رشد ۱۶ درصدی داشته است.
در نشست سالانه اتاق تعاون عملکرد یک ساله پارلمان تعاونی های کشور تشریح شد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبدیل پنجشنبه‌ها به روز کاری و تعیین شنبه به عنوان روز تعطیل از دیگر مصوبات نشست امروز این کمیسیون بود تا مناسبات اقتصادی کشور تحت تأثیر تفاوت روز‌های تعطیل در هفته با سایر کشور‌ها قرار نگیرد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهاد‌های نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهاد‌هایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص مسئله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در قم، بروجرد و چند شهر دیگر، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان.2 (N2) در سم  منتشر شده در مدارس وجود داشته است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، پرداخت.
رسانه ها به تشریح محورهای نشست ضدروسی سران اتحادیه اروپا که در دو روز آینده برگزار می شود، پرداختند.
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست کمیسیون «همکاری های بین‌ الملل کمیسیون حزب روسیه متحد» تصریح کرد: غرب حق ندارد ادعای رهبری اخلاقی جهان را داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده در نشست امروز این فراکسیون با فرمانده نیروی انتظامی را تشریح کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم، تصریح کرد: ساماندهی اقتصاد بدون عدالت اجتماعی ممکن نیست؛ عدالت اجتماعی هم به معنای مساوات گرایی نیست.
دو قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان با حضور در نشست خبری رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به تشریح آخرین وضعیت خود و تیم ملی کشورمان پرداختند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس، گفت: اقدامات دولت باعث شده است که در حال حاضر همه انبارها مملو از کالاهای اساسی باشد.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.
قالیباف تصریح کرد: همچنین پیشنهاد نمایندگان در خصوص امامزادگان واجب‌التعظیم در حوزه انتخابیه نیز بار مالی به همراه دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود این اصلاحیه به صورت دو شوری مورد بررسی قرار گیرد تا مغایرت‌های آن در کمیسیون برطرف شود. همچنین خواهشمندم نمایندگان پیشنهاد دهنده نیز به اصل ۷۵ و بار مالی توجه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ