عراق از درخواست رسمی این کشور به دبیر خانه سازمان همکاری اسلامی برای میزبانی از نشست اضطراری این سازمان در بغداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عراق از قطعنامه اخیر سازمان ملل مبنی بر مدارا میان ادیان و مقابله با نفرت‌پراکنی استقبال کرد.
نخست وزیر عراق امروز در دیدار با سفیران و نمایندگان هیئت های دیپلماتیک اتحادیه اروپا و شماری از کشورها گفت: بغداد به اصل توازن در سیاست خارجی خود اتکا دارد.
وزارت خارجه عراق، اقدام یک گروه تندرو در هتک حرمت قرآن کریم در دانمارک را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی دولت عراق میزان واردات سالانه گاز از ایران را اعلام کرد.
پس از سرنگونی رژیم بعث عراق،روابط تجاری و اقتصادی تهران-بغداد بیش از پیش گسترش یافت.دو کشور که در مجامع بین‌المللی به‌عنوان کشور دوست و برادر از هم یاد می کنند و به دنبال گسترش همکاری هستند.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
وزارت کشور عراق اعلام کرد که توافقی با ایران در خصوص صدور گذرنامه ویژه اربعین انجام نشده است.
وزارت برق عراق از واریز طلب ایران بابت صادرات گاز به یک صندوق اعتباری در بانک TBI این کشور خبر داد.
وزیر برق عراق از پرداخت تمام بدهی‌های گازی ایران خبر داد.
بانک تجارت عراق در بیانیه‌ای ساز وکار پرداخت اموال ایران را اعلام کرد.
«آن زمان (اوایل انقلاب) روزنامه اطلاعات به لحاظ خبری روزنامه چندان مطرحی نبود؛ اما کانون کسانی بود که از فضای رسمی رانده شده بودند. درواقع رانده‌شدگان فضای رسمی شامل دانشمندان و متفکران و اهالی فرهنگ و حتی بعضی از سیاسیون به معنای انقلابیون سال ۵۷، کانونشان روزنامه اطلاعات بود. بعضاً مطلب می‌نوشتند، پاورقی می‌نوشتند، یادداشت‌هایی داشتند یا جایی در روزنامه به احترامشان داده بودند یا کتاب و یادداشت‌هایی از آن‌ها و یا در مورد آن‌ها منتشر می‌شد. خود ایشان شخصاً با آن‌ها ارتباط داشت و احترام می‌گذاشت به افرادی که از دانشگاه رانده‌شده یا چهره‌های هنری و... بودند. ایشان واقعاً انسان‌گرا و انسان‌دوست بودند. اگر شما به دنبال ویژگی ممتازی در این ایشان هستید این ویژگی ممتاز بود.»
فراکسیون پارلمانی الصادقون خواهان اجرای مصوبه اخراج نیروهای رزمی خارجی از عراق شد.
پلیس عراقی مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
فدراسیون فوتبال عراق خبر داد تیم ملی این کشور به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با ایران در بغداد است.
بغداد بونجاح می‌گوید السد با تیم کامل خود، دوباره در قامت یک مدعی ظاهر خواهد شد.
می‌توان امیدوار بود با پشت سر گذاشتن ناآرامی‌های داخلی ایران؛ ریاض واقعیت‌های طبیعی کشورمان را پذیرفته و احتمالاً شاهد بریده شدن کیک آشتی تهران و ریاض،در بغداد خواهیم بود.
رئیس جماعت علمای عراق در سخنانی  گفت: آمریکا نتوانست با شهیدان المهندس و سلیمانی مقابله کند و دست به حمله بزدلانه زد و آنها را هدف قرار داد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق با اشاره به اینکه بغداد همچنان به دنبال نزدیکتر کردن دیدگاه های میان طرفین است، تصریح کرد: آخرین نشست مذاکرات در بغداد و با نظارت وزارت امور خارجه عراق برگزار شد.
حریف مثل بعضی بازی‌های ایران به سمت بازی مستقیم رفت، همچنین کار‌هایی مثل داد و بیداد و حقه‌بازی برای خطا گرفتن و ضربه ایستگاهی انجام دادند تا سر داور را کلاه بگذارند.
تیم ملی وزنه برداری ایران در شرایطی در بحرین کار خود را دنبال می کند که حسین رضازاده و بهداد سلیمی هم در محل مسابقات حضور دارند.
نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال می‌کنند.
صدر به دنبال تحمیل چیزی است که با اجماع نمی‌تواند به دست آورد. برای دو دهه، نخبگان سیاسی عراق صدر را تحت کنترل داشتند. با این وجود، در سراسر طیف سیاسی بغداد، امروز تنها اتفاق نظر این است که نظم شکل گرفته عراق در دوره پس از ۲۰۰۳ میلادی شکست خورده است. سیستم در حال فروپاشی است.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ