معاون سابق وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید با کالایی شدن آموزش، تلاش معلمان مدارس دولتی نادیده گرفته شود، گفت: بسیاری از مدارس دولتی خوب ما که تلاش می‌کنند عمدتاً گمنام هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
مهدی تاج می‌گوید فدراسیون تلاش می‌کند VAR را به طور مستقیم از فیفا بگیرد.
وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگرچه گروه‌های مختلف در انتخابات با یکدیگر رقابت دارند، ولی حقیقت بزرگی که به آن قائل هستیم، وحدت ملی است و نباید اجازه دهیم مسائل جزئی به انتخابات امسال خدشه وارد کند. اما رویه برخی از نمایندگان با این هدف در تضاد است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسائل سیاسی، در راستای مسئولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش‌های جهانی تلاش کند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسایل سیاسی، در راستای مسوولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش‌های جهانی تلاش کند.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اعلام کرد که پس از دزدیده شدن مدارکش، تلاش می‌کند زودتر پاسپورت جدید بگیرد تا مسابقات قهرمانی جهان را از دست ندهد.
امام جمعه مشهد گفت: خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد. دشمن می‌خواهد شخصیت فرهنگی و معنوی حجاب را از بین ببرد و آن را یک پدیده حاکمیتی و اجباری قلمداد کند که در این شرایط، مسئولیت بر دوش مردم خواهد بود.
هافبک ملوان می گوید نباید با این ذهنیت که دیگر سقوط نمی کنند ادامه دهند و‌ باید تا آخرین لحظه تلاش کنند.
ما باید چندبرابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم و نباید خیال کنیم قهرمانی‌مان قطعی است. این ذهنیت برای تیم ما خوب نیست و باید بجنگیم
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود. ما نباید سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ماست.
نماینده تبریز گفت: خواسته آقای اژه‌ای از نمایندگان این بود که شما از من اجرای قانون را بخواهید. یعنی شما نمایندگان بر موضع قانون پافشاری کنید و تلاش نکنید به من دیکته کنید که من چه کار باید بکنم یا نباید بکنم.
شهردار تهران با اشاره به تلاش همه‌ جانبه دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق، «عمل به اسلام»، «تبعیت از رهبری» و «نوکری مردم» را سه عامل توفیق و مساعدت الهی دانست.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:نهایت تلاش خود را کرده‌ایم که مطالبات داروخانه ها بموقع پرداخت شوند؛ اما نمی‌پذیریم که مردم در نظام سلامت، گروگان گرفته شوند.
قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه مردم و مسئولین قزوینی باید از این تیم حمایت کنند، گفت: همه باید تلاش کنیم که صدر جدول لیگ دسته یک را از دست ندهیم.
رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.
رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.
ژاوی هرناندز معتقد است که پیروزی امشب برابر مایورکا نتیجه یک تلاش تیمی بود و نباید این برد را فقط به پای روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن نوشت.
اولیانوف گفت: تلاش برای این که تمام تقصیر‌ها را به گردن ایران بیاندازیم، منصفانه نیست. مذاکرات بیش از حد به برنامه سیاسی داخلی طرف دیگر مذاکرات بستگی دارد.
علی‌رغم ادعای برخی قانونگذارن آمریکا و رئیس‌جمهور اوکراین که تلاش دارند دولت روسیه را دولتِ «حامی تروریسم» معرفی کنند، رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید نباید چنین اقدامی را انجام داد.
این منبع مطلع با بیان اینکه برخی طرف‌های خارجی در تلاش هستند تا از فضاسازی رسانه‌ای برای اعمال فشار به ایران بهره گیرند و روزانه ادعاها و داده‌های غلط متعددی در مورد محتوا و روند مذاکرات منتشر می‌نمایند، تأکید کرد که در چنین شرایطی نباید به انتشار مطالبی دست زد که رسانه‌ای را به تریبون و پایگاه دشمن بدل می‌کند.
رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و گفت: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند.
قالیباف گفت: همه قبول داریم که معیشت اولویت ماست و حتما باید برای آن تلاش کنیم. در تلاشیم به حوزه معیشت سروسامان دهیم. اولویت امروز معیشت است، اما ضرورت امروز و اولویت فردای ما، «تربیت» است. نباید در یک معامله سراسر باخت قرار بگیریم به نحوی که «تربیت» را بدهیم و «معیشت» را بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ