دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق محصولی، دبیرکل جبهۀ پایداری با حضور در برنامه «صف اول» اظهاراتی را درباره انتخابات مجلس مطرح کرد.
منابع لبنانی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در روز دوشنبه آینده خبر دادند که طی آن به آخرین تحولات لبنان و منطقه خواهد پرداخت.
با پیشنهاد مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و موافقت اعضای هیئت رئیسه ، علی حدادگر به عنوان دبیر کل فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید صحبت درباره تکنولوژی کمک داور ویدئویی می‌تواند ورود آن به فوتبال ایران را به تاخیر بیندازند.
البدیوی درخصوص توافق ایران با کشورهای عربی از جمله عربستان خاطرنشان کرد که امیدواریم اظهارات تهران در این خصوص عملی شود.
دبیر کل ناتو می‌گوید اگر اوکراین پایان جنگ و درگیری‌ها را اعلام کند به معنای پایان موجودیت اوکراین به عنوان یک ملت است و غرب باید همچنان به کمک‌های نظامی خود به کی‌یف ادامه دهد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است، چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
دبیرکل ناتو در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در مقابل بزرگترین مسجد استکهلم، پایتخت سوئد گفت: متوجه احساسات و عواطف عمیقی که این اقدام برانگیخته است، می‌شوم. آتش زدن قرآن توهین‌آمیز و ناشایست است؛ اما لزوماً غیرقانونی نیست.
اگرچه بسیاری از رسانه‌‏ها و کارشناسان غربی شورش روز شنبه گروه واگنر را نشانه شکاف در ساختار سیاسی روسیه دانستند، اما دبیر کل ناتو در سخنانی هشدار داد که  نباید مسکو را دست کم گرفت.
دبیرکل ناتو مدعی شد که حملات اوکراین به مواضع روسیه راهی برای به دست آوردن اهرم مذاکره است.
دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به‌منظور ملاقات و گفت‌وگو با رئیس‌جمهوری و وزیر نفت روز جمعه (پنجم خردادماه) وارد تهران شد.
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء وضعیت فعلی دولت ایالات‌متحده را به روزهای پایانی صدام‌حسین تشبیه و تصریح کرد که آمریکا تا فروپاشی در نظام جهانی فرصت چندانی ندارد.
میلاد تقوی، دبیر فدراسیون فوتبال ایران، در گفت و گو با ورزش سه به شایعات به وجود آمده در رابطه با سرپرست تیم ملی واکنش نشان داد.
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری نوشت که متن آن را در رشته توئیتی منتشر کرد.
دعوای میان طیف محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری روز به روز تندتر می‌شود. این بار مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری به شدت از این تشکل انتقاد کرده و این طیف تندرو را متهم به «سوءاستفاده از حساسیت افکار عمومی» کرده است.
دبیر کل ناتو اعلام کرد برای دیدار با مقامات اوکراینی به این کشور سفر خواهد کرد.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به اینکه باتوجه به اظهارات دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، داروی بوپره‌نورفین که اکنون در مراکز تحت نظارت سازمان زندان‌ها به صورت آزمایشی برای افراد تجویز شده است چه تاثیر و نتایجی داشته است؟ گفت: براساس مطالعات دانشگاهی این روش درمان می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما هنوز پژوهشی در این خصوص منتشر نشده تا بتوان درمورد پایداری در درمان آن‌ها اظهارنظر کرد.
کمتر از دو ماه از پایان دو دهه مدیریت پایدار در کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفاقات و جریانات در همین مدت زمان کوتاه نشان می دهد که آغاز فصل تازه این کمیته با آشفتگی همراه بوده است.
اصفهان- معاون دبیرکل اکو در ایران گفت: همکاری در حوزه مواد معدنی یک مولفه کلیدی استراتژی اکو در خصوص رشد اقتصادی پایدار است.‌
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: باید با مردم کنار بیاییم و زبان عذرخواهی و اعتذار از مردم داشته باشیم. شاید در همین حادثه خانم مهسا امینی با عذرخواهی وزیر کشور بسیاری از مسائل حل می‌شد. باید زبان عذرخواهی را یاد بگیریم. جلب حمایت مردم و جذب همکاری و رضایت و پشتیبانی آنان، بزرگترین عامل تقویت نظام و پایداری آن است.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین افزود: به همه طرف‌ها تاکید کرده ایم حل و فصل موضوعات ساختگی و سیاسی پادمانی، یک ضرورت اساسی است. ما اراده جدی و واقعی برای رسیدن به توافق قوی و پایدار را داریم و این اراده را در عمل نشان داده‌ایم.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: ما برای رسیدن به یک توافق قوی و پایدار جدی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ