مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:نهایت تلاش خود را کرده‌ایم که مطالبات داروخانه ها بموقع پرداخت شوند؛ اما نمی‌پذیریم که مردم در نظام سلامت، گروگان گرفته شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»
سراشکر سلامی طراحی گسترده دشمن در اغتشاشات سال گذشته مبنی بر سرنگونی نظام ولایی و مردم پایه و مقتدر ایران اسلامی را بخشی از پازل شوم دشمنان قسم‌خورده این نظام برشمرد و گفت: دشمن به قائمه نظام حمله کرده بود تا قاعده را بشکند. چرا که رهبری، قائمه نظام اسلامی و مردم، قاعده آن هستند.
وحیدی در حکم رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد، امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی، انتخاباتی باشکوه و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
رئیس شورای استان‌ها گفت: نظام شورایی کشور حلقه اتصال بین مردم و حاکمیت است.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
اختلاف دولت و ملت درباره حجاب را نمی‌توان با فرمان حکومتی حل کرد. فرمان ممکن است الزام‌آور باشد، اما اقناع نمی‌کند. برگزاری همه‌پرسی می‌تواند راه‌حل فیصله‌بخش باشد. قانون اساسی در اصل ۵۹ راه حل این دست از مساله‌ها را همه‌پرسی دانسته است. حل یک‌جانبه و آمرانه این اختلاف به منزله حل نکردن آن و باقی ماندن استخوان در لایه زخم است. به گمانم، در مساله حجاب، حکومت در تله دشمنان دانا افتاده است. سرنگونی‌طلب‌ها چنین القا می‌کنند که حجاب دیوار برلین حکومت است. جناحی در حکومت هم دقیقا همین موضع را تکرار می‌کند، یعنی موجودیت خود را به یک مساله ساده گره می‌زند.
یک نشریه نظامی انگلیسی از خطر جدی مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده اهدایی انگلیس به اوکراین بر محیط زیست و سلامت مردم خبر داد.
رهبر انقلاب: مجلس خبرگان منتخب مردم است و در آن مردمسالاری به معنای حقیقی کلمه با سلامت کامل تحقق پیدا کرده است و ثانیا متشکل از علمای دین است که جوهره دینی نظام را نشان می‌دهد، بنابراین ترکیب و امتزاج اتحاد جمهوریت و اسلامیت در نظام اسلامی را بیان می‌کند.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه گفت: مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند و حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی‌نظیر بود.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد. اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم، نه در جهت منافع آنها، در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌شود.
رییس قوه قضاییه گفت: باید در عمل ثابت کنیم که نظام جمهوری اسلامی با توجه به تجربیاتی که آموخته دنیا و آخرت، امنیت و سلامت و عزت و کرامت مردم را بیش از گذشته حفظ می‌کند.
محسن رهامی، عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران، به جماران گفت: وقتی کسی در تظاهرات شرکت می‌کند و مثلا سطلی را آتش می‌زند یا به بانک حمله می‌کند، بعضی از دادگاه‌ها این افراد را به جای استناد به ماده ۶۱۸ و «اخلال در نظم و امنیت» یا «تخریب اموال»، که زندان تعزیری محدود دارد، به حوزه محاربه می‌برند و برای چنین کسی حکم اعدام می‌دهند. این نشان می‌دهد که چه اندازه هم قوانین جاری کشور و هم دستگاه قضایی ما امنیت محور هستند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری اصحاب رسانه در خراسان جنوبی گفت: مردم انتظار ندارند که درگیر بروکراسی و نظام کُند اداری و پیچیدگی‌های آن شوند
علی فرهمندپور با بیان اینکه این جوان در سلامت کامل به سر می‌برد، گفت: مردم دزفول همواره پای نظام هستند و نباید به دروغ رسانه‌های بیگانه توجه کنند.
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان نمی‌دانستند اگر همه قدرت‌های جهان هم متحد شوند نمی‌توان این نظام را از جای خود تکان بدهند. امروز مشاهده کردم که مردم در شهر‌های مختلف پس از برگزاری نمازجمعه اجتماعات باشکوهی را برپا کردند و تعداد آن‌ها به قدری زیاد بود که هرچه نگاه می‌کردم پایان آن مشخص نبود.
در سراسر جهان، دولت‌ها موظف هستند که از مردم در برابر هزینه‌های مالی سلامت محافظت کنند، یعنی این وظیفه ذاتی دولت‌ها و نظام‌های سلامت کارآمد و پویاست که در هر شرایط اقتصادی، نگذارند جامعه از مسیر مراقبت‌های سلامت، آسیب جدی ببیند. از همین‌رو یک تامین مالی عادلانه باید در نظام سلامت وجود داشته باشد و بر اساس توان پرداخت اقشار مختلف مردم پایه‌گذاری شود؛ یعنی از طریق یک بانک اطلاعاتی جامع و یکپارچه، فردی که ثروت بیشتری دارد شناسایی می‌شود و هزینه‌هایی که او پرداخت می‌کند از اقشار متوسط و ضعیف، بیشتر است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: ما در حفظ نظام اسلامی با هیچکس تعارف نداریم و در مسیر حمایت از نظام اسلامی تا آخرین نفر و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دولتی سازی خدمات سلامت، اظهار کرد: این دولتی سازی هر روز بیشتر می‌شود در صورتی که این امر در باورهای دینی ما، نظام تحول و باور منطقی و... غلط است. ما باید هرچه پیش می‌رویم مردمی سازی کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دولتی سازی خدمات سلامت، اظهار کرد: این دولتی سازی هر روز بیشتر می‌شود در صورتی که این امر در باورهای دینی ما، نظام تحول و باور منطقی و... غلط است. ما باید هرچه پیش می‌رویم مردمی سازی کنیم.
سرلشکر سلامی اظهار داشت: ارزش نیروهای مسلح در جامعه به پاک بودن آن‌هاست، چرا که آن‌ها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می‌کند.
واکنش خاندوزی به سرقت بانک ملی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ