دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق محصولی، دبیرکل جبهۀ پایداری با حضور در برنامه «صف اول» اظهاراتی را درباره انتخابات مجلس مطرح کرد.
جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به اظهارات عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، در خصوص رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون گفت: هیچ چیزی به جبهه اصلاحات در این زمینه ابلاغ نشده است.
دبیرکل جبهه ایثارگران گفت: من برانداز هستم؟ من در پی اقدام علیه امنیت ملی هستم؟ من دنبال تبلیغ علیه نظام هستم؟ با چه مستند و براساس کدام قانون و ادله چنین موضوعی را مطرح می‌کنید؟ دادگاه علنی برگزار کنید و با حضور هیأت منصفه سند ارائه دهید و مشخص کنید ما خائن هستیم؛ آن موقع بار از روی دوش حکومت برداشته می‌شود و مردم خدمت ما می‌رسند.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
سخنگوی جبهه اصلاحات و دبیرکل جبهه ایثارگران تاکید کرد: مادامی که به مردم برنگردیم، حقوق مردم را محترم نشماریم و مردم را برای تعیین سرنوشت خودشان مشارکت ندهیم، چیزی به نام جمهوری وجود ندارد و در انتخاباتی که حق انتخاب شدن را از افراد سلب کند، حق انتخاب کردن معنا ندارد.
پس از استعفای بهزاد نبوی، دبیرکل حزب اتحاد ملت به عنوان رئیس جبهه اصلاحات ایران انتخاب شد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.
۴۰ اسیر فلسطینی قصد دارند در اعتراض به شرایط خود و اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه «احمد سعدات» دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین دست به اعتصاب غذا زدند.
روح الله مؤمن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مناظره دانشگاه شاهد در صحبت‌هایی درباره هزینه فیلترینگ و دور زده شدن این فیلترینگ گفت: «قاعدتا و منطقا باید اولویت با بستن محتوا باشد نه بستن پلتفرم‌ها، اما بدون همکاری شرکت اصلی چاره‌ای نیست.»
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری نوشت که متن آن را در رشته توئیتی منتشر کرد.
دعوای میان طیف محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری روز به روز تندتر می‌شود. این بار مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری به شدت از این تشکل انتقاد کرده و این طیف تندرو را متهم به «سوءاستفاده از حساسیت افکار عمومی» کرده است.
به مناسبت سالگرد تاسیس لشکر فاطمیون همایش بین المللی لشکر فاطمیون از طرف جبهه جهانی شباب المقاومه با سخنرانی آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان، سید هاشم الحیدر دبیرکل جنبش عهدالله عراق و سیدالیاس از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون و با حضور خانواده‌های شهدا و جوانان جبهه مقاومت در سالن همایش مدرسه امام کاظم (ع) شهر قم برگزار شد.
عضو ارشد حماس گفت: حمله نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.
نیروهای سرکوب وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.
روح‌الله مومن نسب،دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی؛ از طرفداران طرح موسوم به «صیانت» گفت: کسانی وی‌پی‌ان می‌فروشند تا بقیه بتوانند فیلم پورن ببینند را به‌عنوان مفسد فی‌الارض اعدام کنید، بقیه دست‌وپاشون جمع میشه!
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه ما تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: گفته شود هر کس وابسته به اصلاح‌طلبان است، فتنه‌گر است، اشتباه می‌باشد.
جمیل مزهر معاون دبیر کل جبهه آزادی بخش فلسطین تاکید کرد که قدس پایتخت و قلب فلسطین خواهد ماند و مردم فلسطین تا آزادی کامل آن از دست صهیونیست ها مقاومت خواهند کرد.
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیام تبریکی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مجاهدان اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: و ملّتی مجاهدت مظلومانه‌ توام با دلاوری ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان و اراده و اخلاص‌،‌ ناکارآمد است که ایمان و صبر دارد، مغلوب ظالمان و ستمگران نخواهد شد.
رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت، نفتکشی که ایران برای ونزوئلا ساخته است، قرار است ماه آینده با یک محموله فرآورده‌های سوختی در نخستین سفر دریایی خود، به ونزوئلا برود.
در ویدیوی جدید هم، ابتدا گوریل قزاقستانی و بعد هالک ایرانی برای وزن کشی روی ترازو می‌روند. سپس این دو روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، تا دوربین‌های حاضر در مراسم لحظه درگیری مجدد آن‌ها را به ثبت برسانند. درگیری شروع می‌شود و سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ به جان یکدیگر می‌افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ