رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امروز مردم در مقوله رفع ناهنجاری‌های اجتماعی مطالبات جدی و به‌حقی دارند و ما این مطالبه‌گری را امر بسیار مبارکی می‌دانیم و همین امر، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و ما را به تلاش مضاعف وامی‌دارد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه‌ها است.
کارشناس مسائل منطقه گفت: حضور اخیر گروه‌های تروریستی در مراسم اقلیم شمال عراق نشان می‌دهد آنها با اقلیم ارتباط تنگاتنگ داشته، از اربیل حرف شنوی دارند و از امکانات اقلیم بهره می‌برند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قصه بی حجابی‌های اخیر را نباید دست کم گرفت، البته بدحجاب‌ها و شل حجاب‌ها را ضد انقلاب ندانید چراکه اردوگاه دل بعضی از آنان، اردوگاه دین است.
رسانه‌های معاند فارسی زبان، امروز عصبانی‌اند و سراسیمه‌تر از قبل دست به کار شده‌اند و با توجه به اینکه نمی‌توانند زنان و دختران داخل کشور را فریب دهند دست به دامان زنان و دختران ایرانی فراری به خارج از کشور شده‌اند و تلاش دارند تا با صحبت و گفتگو با آن‌ها و درواقع موضوع بی‌حجابی را با رونمایی از آن‌ها در داخل ایران ترویج دهند. اما در این قصه هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و دیگر حنای شان رنگی ندارد و در واقع در این منجلاب دست و پا می‌زنند.
روز گذشته حکم اعدام یکی از اعضای گروهک تروریستی تجزیه طلب به نام محی الدین ملاابراهیمی در ارومیه اجرا شد.
تایباد ـ مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: آرزوی مشترک جریان ضد انقلاب، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، البته آرزوی ورشکسته‌های سیاسی هرگز محقق نخواهد شد.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
قطعات ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان با مشارکت و هدایت گروه‌های ضدانقلاب کُردی مستقر در اقلیم کردستان عراق وارد ایران شده است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ضربه به هسته عملیاتی ضد انقلاب وابسته به خارج از کشور در استان خبر داد.
روزنامه ایران نوشت: بر اساس خبر منتشر شده در رسانه‌ها محمد مرادی پیش از خودکشی اعلام کرده است که می‌خواهد خود را در رود لیون فرانسه غرق کند تا توجه کشور‌های دنیا را به خود و ایران جلب کند.
وزیر کشور با اشاره به تهدید کسبه از سوی ضدانقلاب گفت: قطعاً کسبه و بازاریان ما به تهدیدهای ضدانقلاب برای اعتصاب توجه نمی‌کنند و تیر آن‌ها به سنگ خورده ولی این اعمال زور و دیکتاتوری در بدترین شکل خودش توسط ضدانقلاب صورت می‌گیرد.
دبیر شورای ائتلاف در روزهای گذشته شاهد بی نظیرترین هجمه و عملیات رسانه‌ای و تخریب علیه کشور از سوی دشمنان بودیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: فریب خوردگان حوادث اخیر ضدانقلاب نیستند؛ باید دشمن را بشناسند / چرا در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نباید درس «دشمن‌شناسی» داشته باشیم؟
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس اظهار داشت: تبلیغات ضدانقلاب مبنی بر اینکه این جوان در صف آشوبگران ۲۵ آبان بوده است، صحت ندارد، با این حال، گروه‌های معاند تلاش کردند آیین خاکسپاری این مرحوم را به سمت مقاصد پلید خود منحرف کنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حساب ضد انقلاب آمریکایی از مردم نجیب ایران جدا است و ما تمام قد مقابل استکبار ایستاده ایم و نوکر مردم ایران هستیم.
شب گذشته گروهی از عناصر ضد انقلاب با حمله به سفارت ایران در لندن خسارت‌هایی را به ساختمان آن وارد کردند.
رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.
رسانه‌های ضد انقلاب با سانسور حضور مردم در رویدادهای مهم تلاش می‌کنند ذهن جامعه با چالش مواجه شود تا تاکتیک خود که ترکیبی از فشار و چانه زنی است را دنبال کنند!
اداره پلیس متروپلیتن از بازداشت ۱۲ عنصر ضدانقلاب مقابل سفارت ایران در لندن خبر داد.
تبریز- تلاش عناصر ضد انقلاب برای بمب‌گذاری در تبریز با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه عاشورا ناکام ماند.
رسانه‌های ضدانقلاب روزهای گذشته اخباری را درباره سلامتی رهبر انقلاب منتشر کردند، اما بار دیگر مشخص شد که این اخبار همچون گذشته نادرست و کذب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ