ژاوی هرناندز معتقد است که پیروزی امشب برابر مایورکا نتیجه یک تلاش تیمی بود و نباید این برد را فقط به پای روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن نوشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران خودش را برای یک فصل خوب آماده می کرد اما مصدومیت در بدترین زمان ممکن رسید.
کیلیان امباپه که امسال تابستان رابطه‌ای پرتنش با پاری سن ژرمن پیدا کرده امروز در دیدار دوستانه این تیم مقابل لوهاور موفق به گلزنی شد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران تاکید کرد که اولویت تیم ایران خوب والیبال بازی کردن است.
اگر چه تیم امید در بغداد جام داد اما ما را به آینده ی خود و از همه مهمتر صعود به المپیک پاریس امیدوار کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما خوب بازی می کند و باعث می شود من هم گل بزنم.
آرمان اکوان همدلی را علت نتایج خوب ذوب‌آهن در این فصل می‌داند.
کاپیتان پرسپولیس نسبت به شایعه خداحافظی‌اش از تیم ملی واکنش جالب توجهی داشت.
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال به نظر از دست فدراسیون فوتبال گله مند نیست و قصد ندارد در مصاحبه خود چیزی را افشاء کند.
شرایط مالی در استقلال اصلا خوب نیست و این برای کادر فنی و بازیکنان تیم از همه دردآورتر است، به خصوص که تنها 5 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است.
سرپرست تیم استقلال از هواداران و علاقه‌مندان به این تیم خواست که دست از حمایت برندارند تا نتایج خوب ادامه پیدا کند.
سرمربی تیم پارادوومیدانی گفت: همه ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تخصصی خود دنبال می‌کنند و برای حضور در مسابقات جهانی امارات شرایط خوبی دارند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم ۲ موقعیت فوق‌العاده داشتیم. یکی را از روی خط برگردانند و گلرشان نیز یک سیو بسیار خوب داشت.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی در گروه سختی قراردارد و با تیم های بزرگی همگروه است، اما همه برای کسب نتیجه خوب هم قسم شده‌اند.
هافبک تیم فوتبال مس کرمان روایت متفاوتی را نسبت به برگزار نشدن تمرینات این تیم ارائه کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آن‌ها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آن‌ها آرزوی روز‌های بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند؛ و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی گفت: بدترین قسمت این دیدار مصدومیت امید ابراهیمی بود که همه ما را نگران کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.
رضا حسن زاده نقطه قوت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و در خصوص شرایط ملی پوشان صحبت هایی را مطرح می کند.
پرسپولیس خیلی خوب نبود و پیروز شد، این همان شب هایی است که می تواند سرنوشت یک فصل را مشخص کند؛ آنهم برابر تیمی که همه منافذ را بسته بود
هافبک استقلال مدعی است علیرغم انتقاداتی که هواداران به شیوه بازی این تیم برابر پیکان داشتند، آنها یک نمایش موفق را برابر حریف پشت سر گذاشتند.
نماینده وزن 90 کیلوگرم تیم ملی جودو گفت:‌ مقابل تیم‌های خوب دنیا توانستیم بجنگیم و مدال برنز تیمی را از چنگ حریفان‌مان در بیاوریم.
نماینده وزن 90 کیلوگرم تیم ملی جودو گفت:‌ مقابل تیم‌های خوب دنیا توانستیم بجنگیم و مدال برنز تیمی را از چنگ حریفان‌مان در بیاوریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای دوستانه اطلاعات خوب و کامل‌تری از تیم خودمان به دست می‌آوریم و به آمادگی مطلوب خواهیم رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ