رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسائل سیاسی، در راستای مسئولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش‌های جهانی تلاش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سفیر چین در ایران با اشاره به اینکه در بهترین زمان همکاری بین ۲‌ کشور قرار داریم، گفت: امیدواریم با راهبری روسای جمهور ۲ کشور، روابط بین‌ کشورها بسیار بیشتر از گذشته ارتقا یابد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
شبکه های اجتماعی با آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس(NCA) همکاری می کنند تا پست های قاچاقچیان انسان را ردیابی و پناهجویان را به گذر از کانال  مانش با قایق تشویق می کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر ترکیه در ایران بر لزوم توسعه همکاری‌های محیط زیستی دو کشور تاکید کرد.
محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی باتری پروتونی توسعه داده اند که تراکم انرژی آن ۳برابر باتری های لیتیوم یونی است و به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.
محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی باتری پروتونی توسعه داده اند که تراکم انرژی آن ۳برابر باتری های لیتیوم یونی است و به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.
سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
میرشکار گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته انتقال توله خرس‌ها با نام‌های "نیکا" و "نیما" با پرواز زاهدان-تهران انجام و توله‌ها به پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست انتقال یافتند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسایل سیاسی، در راستای مسوولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش‌های جهانی تلاش کند.
تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون وزنه‌برداری و ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضاء رسید.
سفیر روسیه در اروگوئه از همکاری دو کشور در جهت یافتن مسیرهای جایگزین تجاری خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق، ضمن بررسی آخرین وضعیت روابط دو کشور، همکاری های منطقه ای تهران - بغداد را پر شتاب و اثر گذار دانست.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر امارات بر مدیریت چالش های منطقه ای محیط زیست با مشارکت و همکاری کشورهای منطقه تاکید کرد.
رییس سازمان محیط زیست گفت:تأسیس دبیرخانه سازمان همکاری‌های منطقه‌ای در دستور کار قرار گرفته و پیش نویس اولیه تشکیل سازمان به زودی برای بررسی در اختیار کشورها قرار می گیرد.
معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم که همکاری‌های بین سازمان محیط‌زیست و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران تقویت‌ شود.
گروهی از محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی روشی نوین برای فیلم های بسته بندی حافظ محیط زیست ابداع کرده اند.
مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در زمینه آموزش، تبادل اطلاعات، جذب منابع مالی، کمک‌های فنی و انتقال فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت صحیح پسماندها و مواد شیمیایی فعالیت می‌کند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، از پاکسازی مسیر زوار اربعین با همکاری و مشارکت دادگستری کرمانشاه و سمن های محیط زیستی خبر داد.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در حاشیه دهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در دیدار معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: همکاری های نظامی مسکو و تهران با پویایی خاصی در حال توسعه است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با معاون رئیس کابینه وزرا ترکمنستان در امور کشاورزی، محیط زیست و دیپلماسی آب دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ