سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیگر همه چیز دست آنها نیست و باید در انتظار امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که قرارداد منتظر محمد هنوز ثبت نشده است!
تیم لهستانی که علی قلی زاده را به خدمت گرفته امشب در اولین بازی لیگ این کشور به میدان می رود.
مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار متنی جالب خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شد.
وزیر امور خزانه‌داری آمریکا در میان اعضای کنگره اعتراف کرد که واشنگتن باید منتظر کاهش استفاده از دلار در دنیا باشد.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
کارلو آنچلوتی منتظر یک شب جادویی دیگر در لیگ قهرمانان است تا با گذر از چلسی به نیمه نهایی برسند.
کارلس پویول معتقد است به خاطر قضیه بارساگیت و شکایت باشگاه رئال مادرید از بارسلونا، امشب فضای نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود.
هافبک هوادار موفقیت های ساکت الهامی در جام حذفی را عامل بالا رفتن اعتماد به نفسشان می داند.
اطلاعات نوشت: آیا واقعاً گره‌گشایی از غنچه‌ی فروبسته‌ی عیش و زندگی مردم، این اندازه طلسم و پیچیده است که باید خود را برای نهادی دائمی به نام «مذاکرات و رفت و آمدها» تا همیشه‌ی ایام راضی کنیم و بگوییم: «ما خودمان انتخاب کرده‌ایم که این‌گونه زندگی کنیم؟!» دود سفید پایان مرضیّ‌الطّرفین مذاکرات برجامی چه زمانی از سقف زمان و انتظار زبانه خواهد کشید؟
احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.
عملیات قهرمانانه که جوان ۲۱ فلسطینی در قدس اشغالی علیه صهیونیستها انجام داد به یکباره بزم صهیونیستها را به هم ریخت و سخت آنها را به وحشت انداخته است.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه، دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی و شکست توطئه‌های دشمنان را گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشورمان دانست، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیدار و آگاه هستند و هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
بنیانگذار مایکروسافت گفت که برای مقابله با همه‌گیری‌های آینده به نظم بین‌المللی پایدار بر اساس اراده سیاسی متقابل نیاز است.
با پیروزی شب گذشته فرانسه برابر انگلیس و راهیابی این تیم به نیمه نهایی جام جهانی، دیدیه دشان خودش تعیین کننده ادامه کار در تیم ملی خواهد بود.
صدر اعظم آلمان مدعی شد با توجه به گسترش جنگ در اوکراین، باید منتظر تشدید شرایط در این کشور بود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، انتظار دارد که فردا سادیو مانه در بازی حساس مقابل دورتموند بدرخشد و گلزنی کند. او کسب سه امتیاز از این بازی را بسیار مهم می داند.
امینی استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دولت هیاهوی بی‌دلیلی را برای واردات خودرو به راه انداخته است، اضافه کرد: در این رابطه باید به دو نکته اشاره کرد، اولاً خودرو‌های وارداتی نمی‌تواند بازار و صنعت خودرو را رقابت‌پذیر کنند، زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری الزاماتی است که باید آن‌ها فراهم شوند، در غیر این صورت همچنان انحصار خودروسازان بزرگ ادامه خواهد یافت، بنابراین واردات خودرو تغییر خاصی را در بازار ایجاد نمی‌کند.
به نظر می‌رسد که هواداران بایرن مونیخ همچنان از نحوه جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از این تیم ناراحت هستند.
روز پنجشنبه در پی مرگ الیزابت دوم در سن ۹۶ سالگی، بانک انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسکناس‌های فعلی که تصویر علیاحضرت ملکه بر روی آن‌ها نقش بسته همچنان پول رایج قانونی خواهند ماند.
سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکانی که مصرف برق آن‌ها بیش از دو برابر الگوی مصرف است، باید منتظر قبض‌های برق با مبالغ زیاد باشند.
بهروز رهبری‌فرد مدافع دهه هفتاد تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عملکرد این تیم طی دو هفته ابتدایی لیگ برتر معترض است.
فعال یمنی گفت: ائتلاف متجاوز سعودی باید بداند که یمنی ها در آتش بس به خواب نرفتند و برای همه احتمالات آمادگی دارند و آنهایی که تصمیم به جنگ دارند، باید تبعات آن را تحمل بپذیرند.
مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، نمی‌تواند تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان جدید بارسلونا به این تیم بپیوندد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ