اطلاعات نوشت: آیا واقعاً گره‌گشایی از غنچه‌ی فروبسته‌ی عیش و زندگی مردم، این اندازه طلسم و پیچیده است که باید خود را برای نهادی دائمی به نام «مذاکرات و رفت و آمدها» تا همیشه‌ی ایام راضی کنیم و بگوییم: «ما خودمان انتخاب کرده‌ایم که این‌گونه زندگی کنیم؟!» دود سفید پایان مرضیّ‌الطّرفین مذاکرات برجامی چه زمانی از سقف زمان و انتظار زبانه خواهد کشید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم‌ها براقتصاد راجبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرارگرفته است؟ احتمالا جای مردم و دولت عوض نشده است؟
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: افرادی که کلیپ تقطیع شده و نادرستی را از اجرا‌های سال‌های گذشته به عنوان اجرای تالار وحدت به مردم داده‌اند، باید نزد خدا استغفار کنند. این کلیپ مربوط به سال ۹۴ و ۹۷ است. من به کسانی که اعتراض کردند و آمدند جلوی در وزارت ارشاد حق می‌دهم.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای مسوولیت های اجتماعی معدن گفت: فعالیت های معدنی باید در راستای آبادانی شهرستان بافق باشد.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم در هر مسئولیتی که هستیم، وظیفه خود را به درستی انجام دهیم؛ مردم و مراجعان از ما انتظار برخورد خوب و تکریم را دارند. در برخی مواقع، اثر برخورد ما بسیار بیشتر از اثر رای صادرشده می‌باشد.
یک نماینده پارلمان حزب محافظه کار انگلیس معتقد است مردم باید اپ چینی تیک تاک را از موبایل هایشان پاک کنند تا از داده هایشان در برابر تهدیدهای تهاجمی محافظت شود.
سید حسن خمینی تاکید کرد: وقتی مردم خیرخواه هستند که پیرامون حاکمان جمع شده باشند و حکومت بر آنها سخت نباشد و فکر نکنند باری روی دوش آنها است.
سید حسن خمینی تاکید کرد: وقتی مردم خیرخواه هستند که پیرامون حاکمان جمع شده باشند و حکومت بر آنها سخت نباشد و فکر نکنند باری روی دوش آنها است.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش نجومی قبوض گاز خانگی انتقاد کرد.
سرمربی تیم آرسنال تاکید کرد که به خاطر سبک بازی تیمش است که چنین فاصله مطمئنی با تیم دوم در جدول ایجاد شده است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت گفت: بودجه باید با نگاه به مشارکت‌های مردمی تدوین شود تا بتوان از همکاری مردم در تحقق اهداف بودجه بهره ببرد.
رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد، گفت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت در کشور جلوگیری کند.
آیت الله سبحانی در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کردند: مسئولان باید رضایت مردم را حفظ و گرفتاری‌های آن‌ها را حل کنند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طرح برخی پرسش‌ها از متولیان مدیریت آلودگی هوا پرداخت و گفت: تا کی باید خون دل این دو خودروساز داخلی را بخوریم؟ تا کی باید خودروی ضعیف به مردم تحویل دهیم؟ چرا نمی‌توانیم از خودرو‌های با کیفیت بالاتر استفاده کنیم؟ چرا نباید خودرو‌های هیبریدی و برقی تولید کنیم و سرعت تولید آن پایین است؟ تا کی باید به خودروسازان و سازندگان موتورسیکلت فرصت دهیم؟
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
رئیس جمهور روسیه بر جلوگیری از آسیب به غیر نظامیان در منطقه خرسون تاکید کرد.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما معتقد هستیم که باید در کشور بستر اعتراض فراهم شود و مردم در چهارچوب قانون بتوانند نظرات موافق و مخالف خود را در خصوص روش‌های اجرایی و مسائل مطرح کنند اما مطالبه مردمی با اغتشاش تفاوت دارد.
صادق زیباکلام با تاکید بر مطالبات به حق معترضان خطاب به مسئولان گفت که باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات آنان را پیگیری کنند.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه برای حل چالش‌ها و مشکلات کشور باید به منابع، ایده‌ها، مدیریت و سرمایه‌های مردمی تکیه کنیم، بر اهمیت نقش بسیج در ایجاد حلقه میانی دولت و مردم تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید خط قرمز ما منافع مردم و مصلحت‌های نظام باشد، گفت: بارها خدمت آقای رئیسی عرض کردم که مجلس قلبا و روحا خود را موظف می‌داند که با دولت همراهی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ