مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، نمی‌تواند تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان جدید بارسلونا به این تیم بپیوندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با آمار ۷ هزار و ۶۶۹ نفری روز اول پیش ثبت نام‌ها، مجموع متقاضیان داوطلبی انتخابات در پایان روز دوم به ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر که یک ساعت از ثبت نام می‌گذرد حدود ۲۲۲۰ نفر به سایت مراجعه کردند که ۶۷۸ نفر از آنها کارشان تمام شده است یعنی با موفقیت مرحله پیش ثبت نام را پشت سر گذاشته‌اند.
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که برای استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول، یکشنبه آخرین مهلت ثبت قرارداد خواهد بود.
شاگردان رضا مومنی‌مقدم گام اول در مسابقات دانشجویان جهان را با شکست پشت سر گذاشتند.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: تعداد ولادت در دو ماهه نخست سال جاری (تا ابتدای خردادماه) ۱۶۸ هزارو ۱۴۲ مورد ثبت شده است، همچنین تعداد فوتی‌های ثبت شده در همین مدت ۷۱ هزار و ۲۹۹ مورد بوده است.
از ابتدای تیرماه ثبت نام پایه هفتمی‌ها آغاز می‌شود، اما از آنجا که برای ثبت نام پایه دهم به نمرات کارنامه و نتیجه هدایت تحصیلی نیاز است، ثبت نام این دسته از دانش‌آموزان از نیمه تیر شروع می‌شود.
پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تا چهار روز دیگر یعنی جمعه ۲۶ خرداد ماه تمدید شد.
معاون اول رئیس جمهور، دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا نسبت به اولویت‌بندی در ثبت سفارش و درخواست ارز اهتمام جدی داشته باشند.
رکورد کسب امتیاز در یک فصل بین پنج لیگ اول انگلیس شکسته شد.
فولاد خوزستان با شکست نساجی، به اولین دبل خود در لیگ ۲۲ دست یافت.
دوربین‌های لیزرگان پلیس راهور تهران بزرگ در نیمه اول تعطیلات تخلفات سرعت را رصد و اعمال قانون کردند.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
زمان ثبت اعتراضات نتایج مرحله اول المپیادهای علمی، از ساعت ۲۰ روز شنبه ۲۰ اسفند تا ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۲ اسفند خواهد بود.
قاضی دادگاه شماره 10 بارسلونا امروز حکم داد که لالیگا باید قرارداد گاوی را ثبت کند و این ستاره 18 ساله از این پس بازیکن تیم اول باشگاه خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ارسال و ابلاغ ۵ طرح پیشگیری از وقوع جرم گفت: سرقت مستوجب تعزیر به عنوان جرم ردیف اول ثبت شده است.
معاون اول قوه‏ قضاییه گفت:حدود ۳۵ درصد از پرونده‌های دادسرای ویژه روحانیت که قابلیت صلح و سازش دارد، ثبت کیفری نمی‌شود.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد ثبت نام مرحله اول آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۷ در تاریخ ۲۲ آبان ماه خبر داد.
گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند افزایشی تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتدای آبان سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ٦٣ دستگاه بیشتر تولید کرده است.
گروه خودروسازي سايپا در ادامه روند افزايشي توليد در سال جاري نسبت به سال گذشته، در ابتداي آبان سال جاري با توليد 253 هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتداي آبان سال گذشته با توليد 247 هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به ميزان 6 هزار و ٦٣ دستگاه بيشتر توليد کرده است.
معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.
مهاجم هلندی پرسپوليس در ثانیه‌های پایانی نیمه اول، با اعلام آفساید از ثبت گل تساوی تیمش ناکام ماند.
نیمه اول مسابقه در شرایطی که هر دو تیم فرصت‌سوزی‌های زیادی مقابل دروازه انجام دادن با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
بارسا مدارک لازم برای ثبت بازیکنان جدید را به لالیگا ارسال کرد و منتظر چراغ سبز نهایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ