امینی استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دولت هیاهوی بی‌دلیلی را برای واردات خودرو به راه انداخته است، اضافه کرد: در این رابطه باید به دو نکته اشاره کرد، اولاً خودرو‌های وارداتی نمی‌تواند بازار و صنعت خودرو را رقابت‌پذیر کنند، زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری الزاماتی است که باید آن‌ها فراهم شوند، در غیر این صورت همچنان انحصار خودروسازان بزرگ ادامه خواهد یافت، بنابراین واردات خودرو تغییر خاصی را در بازار ایجاد نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد!
با پرتاب خاص علیرضا بابایی، پرسپولیس قفل دروازه صنعت نفت را شکست.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
با تمهیدات اندیشیده شده توسط هیات مقررات‌زدایی، قفل توسعه ماهی تیلاپیا در ۵ استان کشور شکسته شد.
این متخصص ارتوپدی با اشاره به حساس بودن ناحیه گردن در بدن گفت: گردن مهم است؛ به خاطر اینکه نقاط گردن نسبت به ستون فقرات کمری، در ناحیه گردن باریک‌تر است و اگر فشارهای خیلی زیاد به ناحیه گردن وارد کنیم ممکن است، که به نخاع و ریشه‌های عصبی هم آسیب بزند. بنابراین در ناحیه‌ی گردن باید حساس‌تر باشیم و بیش‌تر دقت کنیم.
هفته گذشته وزیر اقتصاد در نامه ای به شورای نگهبان خواستار تسریع در تایید قانون مالیات بر سرمایه شده و این قانون را برای مدیریت شرایط اقتصادی حیاتی شمرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به بانک‌های متخلف اخطار داده و جریمه کنند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به این موضوع ورود کنند.
برخی از حملات اخیر علیه کاربرانی که حالت قفل یا Lockdown اخیرا معرفی شده اپل را فعال کرده بودند شکست خوردند قابلیتی که برخی از ارتباطات تماس گیرندگان ناشناس را متوقف می‌کند و تعداد برنامه‌هایی که به طور خودکار فراخوانی می‌شوند را کاهش می‌دهد.
سعید صادقی خیلی زود توانست قفل دروازه مس کرمان را بشکند.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، با یک شوت استثنایی قفل دروازه بایرن مونیخ را شکست.
با اشتباه مرگبار مارکو وراتی قفل دروازه پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ شکست تا برای دومین سال پیاپی یک ایتالیایی عامل حذف این تیم لقب بگیرد.
رئیس اتاق ایران گفت: تجارت ترجیحی می‌تواند قفل مناسبات اقتصادی درون‌گروهی را شکسته و حجم مناسبات «دی ۸» را متحول کند، بنابراین فهرست اقلام تجارت ترجیحی بین کشورهای عضو باید گسترش یابد.
پیکان در دقایق ابتدایی نیمه دوم موفق شد دروازه نود ارومیه را باز کند.
ملوان در برابر استقلال متحمل سنگین ترین شکست این فصلش شد.
در حالی که آرسنال به سمت پیروزی با کلین‌شیت پیش می‌رفت، کائورو میتوما دروازه این تیم را باز کرد.
محمد عمری موفق شد اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر برساند.
یکی از مشکلاتی که هنگام باز یا قفل کردن در همواره ممکن است با او مواجه بود، شکسته شدن کلید داخل قفل در خواهد بود.
کره‌جنوبی پس از کلین‌شیت مقابل اروگوئه، تنها ۲۴ دقیقه مقابل غنا مقاومت کرد.
وضعیت پیچیده انتخاباتی چند فدراسیون و فشارهای انتقادی در رابطه با آنها، وزارت ورزش را وادار کرد تا در مورد دیگر فدراسیون‌ها و انتخابات‌شان، اقدامات به موقعی داشته باشد.
مهاجم آسیب دیده پرسپولیس بالاخره در تمرینات این تیم شرکت کرد تا آمادگی خود را برای بازی کردن قبل از تطعیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی نشان دهد.
زن گفت: من و پدرم نیز به طرف منزل پدر شوهرم حرکت کردیم. دقایقی بعد با حضور نیرو‌های امدادی و پلیس تلاش برای نجات ناصر آغاز شد. آن‌ها با شکستن قفل در منزل، وارد اتاق شدند و ناصر را در حالی به بیمارستان انتقال دادند که حال وخیمی داشت و تعدادی بسته‌های خالی قرص در کف اتاق افتاده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ