کارلو آنچلوتی منتظر یک شب جادویی دیگر در لیگ قهرمانان است تا با گذر از چلسی به نیمه نهایی برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اگر بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم باید روز اول نشان دهند که بزرگ هستند. خاصیت بازیکن خوب همین است که از همان روز اول خودش را نشان می‌دهد.
جو کول با تمجید از درخشش مارکوس رشفورد می‌گوید او باید در مسابقات یورو به عنوان بازیکن ثابت ترکیب اصلی بازی کند.
غلامرضا عنایتی باید در یک فرصت کوتاه تیم امید را برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده کند.
بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.
سرپرست پیکان می‌گوید اینکه در پایان بازی ژوزه مورایس دست در گردن بازیکن این تیم می‌اندازد و با او صحبت می‌کند، حرفه‌ای نیست.
ژاوی دو روز پیش هشدار داده بود که بازی سختی در زمین رایووایه‌کانو خواهند داشت. بارسا دیشب باخت تا مشخص شود نگرانی او بی‌دلیل نبود.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
سعید الهویی می‌گوید شروع مجدد لیگ برتر یک چالش جدی برای تمام تیم‌ها خواهد بود.
کارلو آنچلوتی بارسلونا را به یک شیر تشبیه کرد که باید آن را کاملا جدی گرفت. او وعده یک بازی هجومی را در ال‌کلاسیکو داد.
خسرو حیدری معتقد است بازیکنان استقلال با تمرکز بیشتر می‌توانند در تمام مسابقات پیروز شوند.
این وکیل اشاره می‌کند: مسئولین کشور به‌جای پرداختن به حاشیه به فکر یک کارنامه مثبت و رضایت مردم باشند، هنوز در بخش‌هایی از کشور استاندارد لازم برای برخورداری مردم از خدمات سلامت را نداریم. آقای وزیر باید مسائلی مثل این را حل کنند که مردم شهر‌هایی برای درمان باید کیلومتر‌ها طی کنند و، چون جای خواب ندارند، مجبور می‌شود جلوی بیمارستان چادر بزنند. پس به دنبال محرومیت‌زدایی بهداشتی و ارتقای علم دانشگاه‌ها باشند و به متن بپردازند.
ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، می‌گوید پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو به اندازه پیروزی در یک فینال برای این تیم ارزشمند بوده است.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سال گذشته قهرمان شده و به تکرار آن فکر می‌کند، باید مثل یک قهرمان بازی کند.
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شناخت یحیی گل‌محمدی از تفکرات مجتبی حسینی به سرخ‌پوشان در بازی فردا کمک خواهد کرد.
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، پس از توقف تیمش برابر مراکش گفت که تیمش باید شجاعانه‌تر بازی می کرد.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
ژاوی هرناندز معتقد است که فردا بارسلونا باید مثل ال‌کلاسیکوی 6 ماه پیش که 0-4 رئال را شکست دادند، شجاعانه و باشخصیت بازی کند.
پیشکسوت استقلال روند این تیم را امیدوار کننده بازی با فولاد به خصوص در نیمه دوم را راضی کننده خطاب می‌کند.
مدیر تیم گل گهر می‌گوید که هواداران این تیم باید اجازه حضور در بازی پیکان را داشته باشند.
فاکوندو کونته، دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: خطاب به هواداران ایرانی باید بگویم که والیبال تنها یک ورزش است، چون می‌بینم که گاهی آنها احساساتی می‌شوند.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم جدید آمده و باید این اختیار را داشته باشند هر کسی را می‌خواهند به عنوان دبیرکل معرفی کنند. در این مدت کارهای سخت زیادی داشتیم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی، لوکادیا در بازی فردا مقابل فولاد بازی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ