در ادامه کمک‌های مالی و نظامی غرب به دولت و ارتش اوکراین، کشورهای اتحادیه اروپا خرید یک میلیارد یورو موشک برای اوکراین را تصویب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قانونگذاران اتحادیه اروپا یک گام به تصویب قوانین جدید برای ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نزدیک شده اند. آنها دیروز درباره یک پیش نویس سختگیرانه تر به توافق رسیدند.
رئیس‌جمهور اوکراین از اعلام آمادگی اتحادیه اروپا برای ارسال یک میلیون گلوله توپ و مهمات مورد نیاز فوری به کی‌یف خبر داد.
طبق یک توافق نامه در اتحادیه اروپا شرکت های توسعه دهنده ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی پی تی باید محتوای شامل قانون کپی رایت را که برای توسعه سیستم هایشان به کار می برند اعلام کنند.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از حمایت این نهاد در خصوص ارائه یک میلیارد یورو کمک به ترکیه خبر داد.
شمار ایرانیان متقاضی دریافت پناهندگی از کشور‌های اروپایی در ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۸ هزار و ۹۷۵ نفر اعلام شده بود که طی ۵ ماه حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.
اتحادیه اروپا اگرچه به عنوان یک بلوک سیاسی- اقتصادی واحد در جهان شناخته شده اما بحران‌های متعددی از درون وبرون، همگرایی این اتحادیه را به چالش کشیده است.
اتحادیه اروپا اعلام کرد با توجه به ادامه جنگ در اوکراین و اشغال برخی سرزمین های آن از سوی روسیه، تحریم های بروکسل علیه مسکو تا یک سال دیگر تمدید شد.
بر اساس آمار‌ها یک پنجم مردم روسیه در خانه هایشان توالت ندارند و به توالت‌های عمومی می‌روند. کمبود دسترسی به توالت در خانه‌های مردم روسیه طی یک سال گذشته بار‌ها از سوی مقامات اوکراین از جمله ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین مورد تمسخر قرار گرفته است.
یک کمیته کلیدی در پارلمان اتحادیه اروپا درباره اقدامات حفاظتی سختگیرانه تر برای جلوگیری از دسترسی سازمان های غیر دولتی اتحادیه به داده ها توافق کرد.
یک مقام اروپایی گفته است که هیچ تعهدی مبنی بر تسریع عضویت کیف در اتحادیه اروپا در خلال اجلاس آتی سران داده نمی شود.
یک روزنامه عبری زبان فاش کرد، در پی بازدید روز چهارشنبه هیئتی از سفرای برخی کشور‌های اتحادیه اروپا از مسجد الاقصی بدون هماهنگی با طرف اسرائیلی، تنش و خشمی میان تل‌آویو و این کشور‌های اتحادیه اروپا ایجاد شد.
یک رسانه انگلیسی به نقل از دو منبع اروپایی گفته اتحادیه اروپا روز دوشنبه نام ۳۷ فرد را به فهرست تحریم‌های خود علیه ایران اضافه خواهد کرد.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
همانطور که پیش بینی می شد کمیسیون اتحادیه اروپا یک تحقیق کامل درباره فرایند خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» توسط مایکروسافت و به قیمت ۶۹ میلیارد دلار انجام می دهد.
تصویب این تحریم‌ها در حالی است که چند مقام و دیپلمات اتحادیه اروپا که نخواستند نامشان فاش شود، به نشریه آمریکایی پولیتیکو گفته بودند به دلیل ادعای «فروش پهپادهای ایرانی به روسیه»، پنج فرد و سه نهاد ایرانی هدف تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.
اتحادیه اروپا به بهانه واهی حمایت پهپادی ایران از روسیه، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم و دارایی های آنها را مسدود کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست خبری به اقدام ضد ایرانی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
اتحادیه اروپا تنها در سال قبل به دلیل تخلفات متعدد اینستاگرام از الزامات این منطقه، به شدت سختگیرانه عمل کرد که منجر به جریمه ۶۴۷ میلیون دلاری اینستاگرام در سه مرحله شد.
ممکن است گوگل به دلیل کسب وکار تبلیغات دیجیتالی خود با اتهاماتی در اتحادیه اروپا مواجه شود. چنین اقدامی شرکت آمریکایی را در معرض چهارمین جریمه چند میلیارد یورویی قرار می دهد.
یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است.
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت کشورهای اتحادیه اروپا می‌توانند از ۲۲۵ میلیارد یورو وام استفاده نشده از صندوق بازیابی این اتحادیه برای مقابله با مشکلات انرژی استفاده کنند.
بر اساس یک سند تازه تنظیم شده در کمیسیون اروپا، دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت مانند یخچال‌ها و تلویزیون‌ها باید قوانین سخت‌گیرانه امنیت سایبری اتحادیه اروپا را رعایت کنند.
دادگاه مسکو یک شهروند روس را به دلیل به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده به طور غیابی محاکمه کرد.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ