یک مقام اروپایی گفته است که هیچ تعهدی مبنی بر تسریع عضویت کیف در اتحادیه اروپا در خلال اجلاس آتی سران داده نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا شفاخواه: ذات این تعهدنامه‌ها محل تردید و سوال است؛ چه تعهدی که در قوه قضائیه اخذ می‌شود و چه رویه جاری در دانشگاه‌ها. به‌عنوان مثال در حال حاضر تعدادی از وکلای دادگستری را به دادسرای امنیت احضار کرده‌اند و با آن‌ها صحبت می‌کنند و بعد به آن‌ها تعهدی داده می‌شود تا امضا کنند. به آن‌ها می‌گویند این تعهدنامه‌ها را که امضا کنید پرونده شما مختومه شده و با شما کاری نداریم. به نظر می‌رسد با این اقدامات، رویه‌های قضایی کشور را زیر سوال می‌برند.
کارشناس صداوسیما گفت: اگر تعهدی از سوی طالبان وجود داشت حداقل آب بیش از پنج میلیون افغانی داخل ایران را فراهم می‌کردند.
سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان ضمن هشدار در مورد فروش خودرو خارج از ضوابط ابلاغی به صورت تعهدی امانی و... تاکید کرد که با قیمت سازی جهت ایجاد بازار کاذب برخورد می کند.
قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمانبندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.
بستن پرونده به این معنا که ادامه‌ی رسیدگی به آن دنبال نمی‌شود. فرد گناهی مرتکب شده و تعهدی داده است. اگر تعهدش را نقض کرد این‌طور نیست که بی‌تأثیر باشد اما درصورتی که تکرار نکند بخواهد جایی شغلی بگیرد نمی‌گویند سابقه کیفری مؤثر دارد.
بعد از عدم احراز صلاحیت، ایشان به نوعی سبک شد؛ هم به دین و تعهدی که به مردم داده بود عمل کرد و هم مجبور به قرار گرفتن در مسوولیت ریاست‌جمهوری نشد و با حمایت از آقای روحانی، شوک منفی رد صلاحیت خود را به هیجان مثبت اجتماعی برای نجات کشور تبدیل کرد و دیدیم که چه جهشی در آرای دکتر روحانی ظرف چند روز ایجاد شد.
ایران خودرو در حالی ۲۵ بهمن‌ماه برنامه عرضه محصولات خود در بورس کالا را منتشر کرد که تاکنون تعهدی نصفه‌ و نیمه به این برنامه داشته و بسیاری از خودروهایی که وعده داده بود در بورس عرضه نشدند.
تنها تعهدی که از بازداشتی‌های وقایع اخیر کشور برای آزادی آن‌ها یا مختومه شدن پرونده‌هایشان گرفته شده است، متمرکز بر تعهد البته اختیاری آن‌ها با موضوع عدم تکرار جرمی بوده که مرتکب شده‌اند که این تعهد نیز مبنا و منطق کاملا روشن و مشخص حقوقی و قضایی دارد.
‌کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طبق قولی که به هم‌حزبی‌هایش و تعهدی که به دونالد ترامپ داده بود این روز‌ها در حال تسویه حساب سیاسی با دموکرات‌ها و انتقام گرفتن از آن‌هاست.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در کلانشهرها بنیاد مسکن تعهدی برای ساخت ندارد ولی در برخی از شهرها مانند بندرعباس، قم، گرگان، ایلام، همدان، قزوین و... ساخت و سازهای آغاز شده است.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قبل از اینکه بخواهم به تیم فولادی‌ها این پیروزی را تبریک بگویم باید به مدیرکل ورزش و جوانان استان تبریک بگویم چون به تعهدی که داد وفا نکرد.
اصفهان- شهردار ورزنه گفت: پیوستن ورزنه به شهرهای تالابی جهان، مسئولیتی بین المللی برای حفظ تالاب گاوخونی ایجاد می‌کند و عملکردمان برای حفظ این زیست بوم ارزشمند توسط جامعه جهانی رصد می‌شود.
ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
سرمربی جدید تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان تأکید کرد، با فدراسیون کاراته هماهنگ شده است که حتی اگر سایه کسی در حیطه کارش باشد، از تیم ملی خواهد رفت.
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: واردکنندگان خودرو باید برای ارائه خدمات پس از فروش تضامین مالی و تعهدی ارائه دهند و وزارت صمت نیز از طریق سامانه گارانتی بر فرایندها نظارت می کند.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: ما برای اجرای قانون و تعهدی که به برگزاری مسابقات داشتیم، سفری طولانی به استرالیا داشتیم که 3 میلیارد تومان برای ما هزینه داشت؛ استرالیا هم باید به وظایف خود عمل کند و برای حضور در ایران بهانه نیاورد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اروپایی‌ها در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند و توان عمل به تعهدات دیپلماتیک خود را ندارند.
فعالیت های اخیر عارف غلامی با تعهدی که کتبا امضا داده، منافات دارد و ابتدا باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به واسطه تعهدی که در حوزه تأمین نیازهای بخش دفاعی کشور داریم، در خدمت دفاع از کشور خواهیم بود و در عین حال از خدمت‌رسانی به مردم غافل نمی‌شویم.
رئیس‌جمهوری آمریکا به شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین گفته بود که نمی‌تواند تعهدی بدهد، چون کنگره آمریکا یک شاخه مستقل از دولت است و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شخصا درباره سفر‌های خارجی خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
مالیات ۳۲ میلیاردی ویلموتس هم به صورت اقساطی و ماهانه پرداخت شود آن هم در شرایطی که پیش از این عاملین فاجعه ویلموتس مدعی بودند با تجربه قرارداد کی‌روش فدراسیون هیچ تعهدی برای پرداخت مالیات مربی بلژیکی نخواهد داشت
گروه خودروسازی سايپا در خرداد ماه سال جاری توانست حدود ٤٤ هزار دستگاه خودرو توليد كند. اين در حالي است كه در این ماه به دليل افزايش دماي هوا، با مشكلاتي از جمله قطع برق مواجه بوده است.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ